Vom avea autostrăzi… când vor fi gata. Birocrația, întârzierile și litigiile sunt cele mai invocate probleme

13 februarie 2018, 20:58

Mai toţi kilometrii de autostradă inauguraţi în România după 1989 au fost construiţi de firme străine. Acum, antreprenorii spun că Executivul de la Bucureşti pune cele mai multe piedici în calea dezvoltării infrastructurii.

Ministrul Transporturilor, Lucian Şova, le-a transmis însă constructorilor să îşi ia gândul de la contracte dacă nu sunt serioşi pe viitor.

Prețul kilometrului de asfalt de mare viteză este crescut şi de litigiile dintre autorităţi şi antreprenori.

În ziua instalării, premierul Viorica Dăncilă le-a promis românilor 350 de kilometri noi de autostradă până în 2020.

Ministrul Lucian Şova are, însă, altfel de răspunsuri, când este întrebat despre construcţia de autostrăzi sau modernizarea pe centura sud Bucureşti.

Lipsa infrastructurii rutiere moderne este unul dintre principalele motive de deces în ţara noastră. Cinci oameni mor în fiecare zi în accidente pe şoselele din România.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite