Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand Politica de cookies Vezi și Politica de Confidenţialitate care face referire la modul în care colectăm, folosim şi partajăm datele dumneavoastră pentru a va oferi serviciile TVR precum şi modul în care folosim platformele sociale.

Vânzările Coca-Cola Hellenic în România au scăzut uşor în T1, din cauza vremii nefavorabile

Volumul vânzărilor înregistrate de grupul Coca-Cola Hellenic în România s-a redus uşor în primele trei luni ale anului (T1), cu un ritm de o singură cifră, ca urmare a vremii nefavorabile din februarie, la care s-au adăugat condiţiile economice dificile.

10 Mai 2012, 17:11 |
Coca Cola

La nivel de grup, Coca-Cola Hellenic a avut în primul trimestru pierderi de 29 milioane euro, în creştere faţă de perioada similară a anului trecut, ca urmare a condiţiilor meteo nefavorabile, dar şi pe fondul măsurilor de austeritate adopate în Europa, care au afectat cererea.

Coca-Cola Hellenic este al doilea mare îmbuteliator al produselor Coca-Cola la nivel mondial.

„Vom asista în continuare la incertitudine macroeconomică în toate pieţele din Uniunea Europeană în care activăm.De asemenea, ne confruntăm cu o presiune pe partea preţurilor de producţie, care au crescut în ultimul an, şi au atins un maxim în primul trimestru”, a declarat Dimitris Lois, directorul general al companiei.

Potrivit datelor companiei, în pofida mediului economic dificil, cota de piaţă în funcţie de volum s-a menţinut sau a crescut pe segmentul băuturilor acidulate.

Volumul vânzărilor a scăzut cu 2% în primul trimestru, la 425 de milioane de navete, din cauza măsurilor de austeritate din ţări precum Grecia şi Irlanda, în timp ce vremea rece din Europa Centrală şi de Est a afectat cererea. Veniturile au urcat cu 1%, la 1,14 miliarde de euro.

"La nivel de grup, perspectiva din Europa este volatilă şi anticipăm că încrederea consumatorilor va rămâne scăzută pe tot parcursul anului", a spus Lois.

În România, volumul vânzărilor de produse sub brand Coca-Cola a urcat cu un ritm de o singură cifră, iar în cazul Coca-Cola Zero a avut loc o dublare a volumului.

Coca-Cola Hellenic deţine în România patru fabrici, la Iaşi, Timişoara, Ploieşti şi Vatra Dornei.

Coca-Cola Hellenic România îmbuteliază băuturi răcoritoare carbonatate (Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes), necarbonatate (Cappy Tempo), nectaruri (Cappy Nectar), ceaiuri (Nestea), apă (Dorna, Dorna-Izvorul Alb, Poiana Negri), băuturi energizante (Burn) şi cafea (Illy).

ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN ECONOMIE
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 32°C 32°C
IASI 29°C 31°C
CLUJ 27°C 28°C
CONSTANTA 26°C 27°C
CRAIOVA 29°C 31°C
BRASOV 26°C 26°C
Vezi toate informatiile meteo
CURS BNR - 18 Iulie 2019, 16:37
 
INDICI BVB
 
INDICE BET
Data: 18-07-2019
Deschidere: 9091.28
Maxim: 9093.89
Mimim: 9012.22
Variatie: -0.75%
TLV
2.50
1.98%
SNP
0.41
0.61%
SNG
33.05
1.35%
BRD
13.40
1.48%
OIL
0.28
1.07%
SNN
11.12
1.07%
SIF3
0.28
1.05%
TGN
360.50
0.42%
FP
1.08
0%
SIF5
2.11
2.33%
ARHIVĂ ȘTIRI