Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES

Utilizatorii Facebook sunt mai predispuşi la alcool

Cercetătorii americani au descoperit că utilizatorii reţelei de socializare Facebook sunt mai predispuşi să consume alcool cu cât interacţionează mai mult cu mesaje şi postări legate de alcool, fie că dau "like", distribuie sau comentează materialele de pe platforma de socializare.

11 Martie 2015, 17:07 |
Utilizatorii Facebook sunt mai predispusi la alcool

Cercetătorii au descoperit că participanţii care erau interesaţi în a aprecia (like), a distribui sau a comenta la mesajele de promovare a consumului de alcool prezentau cea mai mare intenţie de a consuma alcool. Intenţia era şi mai mare când mesajul publicitar avea deja un mare număr de aprecieri şi comentarii de la alţi utilizatpri ai reţelei sociale. De asemenea, cercetătorii au descoperit că atunci când mesajul de pe Facebook era însoţit de un conţinut împotriva consumului de alcool, utilizatorul era mai predispus să ia în considerare consumul de alcool. Cercetătorii au precizat că intenţia este considerată cel mai bun indiciu referitor la probabilitatea unei acţiuni.

În cadrul studiului realizat de Michigan State University, peste 400 de participanţi au fost întrebaţi în legătură cu sentimentele pe care le percep la cei din jur şi pe care le au la rândul lor privind mesajele despre alcool publicate pe Facebook. "Am descoperit că oamenii care devin foarte interesaţi de un mesaj despre alcool, încât vor să facă ceva legat de acel mesaj, cum ar fi să apese butonul «like», să distribuie mesajul sau să comenteze, au mai mari şanse să se gândească şi să îşi dorească să consume alcool", a declarat Saleem Alhabash, care a condus cercetarea.

Studiul are o serie de implicaţii serioase, mai ales în ceea ce priveşte prezentarea consumului de alcool în rândul tinerilor sub 21 de ani, potrivit cercetătorului. "Conţinutul digital despre alcool este prezent peste tot", a spus Alhabash. "Consumatorii sub vârsta legală vor vedea aceste anunţuri, se vor gândi că sunt rebeli şi interesanţi şi vor distribui mesajul respectiv. Interacţionează cu mesajul despre alcool şi se gândesc la consumul de alcool", a precizat cercetătorul.

Articole pe aceeaşi temă
 
 
ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN ŞTIAŢI CĂ ...
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 29°C 30°C
IASI 26°C 29°C
CLUJ 24°C 24°C
CONSTANTA 22°C 24°C
CRAIOVA 28°C 28°C
BRASOV 24°C 25°C
Vezi toate informatiile meteo
CURS BNR - 24 Aprilie 2018, 21:37
 
INDICI BVB
 
INDICE BET
Data: 24-04-2018
Deschidere: 8957.03
Maxim: 9005.21
Mimim: 8957.03
Variatie: 0.54%
TLV
2.69
0.37%
SNP
0.36
1.13%
EL
11.20
0.36%
SNG
37.35
0.54%
BRD
15.54
0.13%
FP
0.97
0.73%
TGN
414.50
0.24%
ALR
4.02
1.7%
SIF3
0.23
0.88%
SNN
8.26
0.85%
ARHIVĂ ȘTIRI