Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES

Universitatea Politehnică: Zborul Malaysia Airlines de acum 3 ani a fost, cel mai probabil, doborât de o mână criminală

Este una dintre concluziile specialiştilor de la Universitatea Politehnică din Capitală, autori ai uneia dintre cele mai bune analize făcute la nivel mondial. Rezultatele au fost prezentate luni, la Conferinţa Consiliului Societăţilor Aerospaţiale Europene, care a început în Bucureşti.

16 Octombrie 2017, 22:25 |
Zborul MH370
EMBED VIDEO LINK CU VIDEO
Embed:
Link:

Pe 8 martie 2014, avionul aparţinând companiei Malaysia Airlines a decolat din Kuala Lumpur spre Beijing. După o oră, a dispărut de pe radarele civile.

Dar, conform unor surse militare, armata malaeziană detectase avionul de pasageri la sute de kilometri de traiectoria iniţială. La bord erau 227 de pasageri şi 12 membri ai echipajului.

Ultimele concluzii indică faptul că aeronava s-ar fi prăbuşit în Oceanul Indian, dar avionul nu a fost găsit niciodată.

Un specialist român a analizat cauzele accidentului.

Octavian Thor Pleter, decan, Facultatea de Inginerie Aerospaţială din UPB Bucureşti: Sistemul ACARS a fost întrerupt prin tăierea unui circuit. Problema în astfel de incidente de securitate este că, dacă cu intenţii criminale se pune stăpânire pe comanda avionului, nu mai rămân multe de făcut.

În urma acestui accident aviatic, specialiştii suţin că o serie de proceduri trebuie îmbunătăţite.

De exemplu, o mai bună poliţie aeriană precum şi dublarea sistemelor de detecţie prin radar şi prin satelit.

De asemenea, o recomandare ar fi şi ca avioanele militare să încerce interceptarea aeronavelor civile care nu răspund, din diverse motive, apelurilor lansate din turnurile de control.

Octavian Thor Pleter, decan, Facultatea de Inginerie Aerospaţială din UPB Bucureşti: O idee simplă. Carduri de memorie ejectabile care să înregistreze permanent parametrii zborului şi, în caz de impact, aceste dispozitive să poată fi ejectate de pe coada avionului. Ar putea pluti şi ar avea propriul dispozitiv GPS de urmărire.

Analiza românească a fost prezentată la conferinţa internaţională de la Bucureşti a Consiliului Societăţilor Aerospaţiale Europene.

ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN ACTUALITATE
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 10°C 8°C
IASI 9°C 8°C
CLUJ 6°C 5°C
CONSTANTA 12°C 10°C
CRAIOVA 11°C 9°C
BRASOV 6°C 5°C
Vezi toate informatiile meteo
CURS BNR - 19 Noiembrie 2017, 08:55
 
INDICI BVB
 
INDICE BET
Data: 17-11-2017
Deschidere: 7716.26
Maxim: 7774.77
Mimim: 7716.26
Variatie: 0.72%
SNG
31.45
1.92%
BRD
12.90
0.31%
TLV
2.14
0.71%
FP
0.84
0%
TRP
0.39
0.26%
SFG
33.10
0.3%
TGN
387.00
1.57%
TEL
25.20
0.2%
SNN
7.52
0.4%
SIF1
2.62
0.57%
ARHIVĂ ȘTIRI