Un milion de români merg la mall în fiecare zi. Generaţia Millennials este prima în topul vizitatorilor

shopping
shopping
6 martie 2023, 11:29

În 2020, odată cu pandemia, consumatorii au învăţat să se adapteze la shopping-ul online şi chiar să grăbească procesul deja început al digitalizării. S-a crezut, pentru un moment, că epoca mall-urilor a apus. Studiile arată însă că centrele comerciale moderne s-au adaptat noilor nevoi ale consumatorilor, subliniază sursa citată.

Cele mai multe vizite, atât la nivel naţional, cât şi în capitală, sunt făcute de către femei, care merg la mall în procent de 57%, spre deosebire de bărbaţi, care vizitează centrele comerciale în procent de numai 43%.

Cel mai activ segment de vârstă este generaţia Millennials (cei născuţi între 1981-1996). Consumatorii cu vârsta cuprinsă între 26 şi 45 de ani reprezintă 53% din totalul de vizite, în timp ce Generaţiile Z (18-25 ani) şi X (45-55 de ani) reprezintă fiecare câte 23%.

 

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite

Cele mai citite pe aceeași temă