Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand Politica de cookies Vezi și Politica de Confidenţialitate care face referire la modul în care colectăm, folosim şi partajăm datele dumneavoastră pentru a va oferi serviciile TVR precum şi modul în care folosim platformele sociale.

Ultima convorbire între pilotul Adrian Iovan şi Turnul de Control

Doi oameni au murit în urma accidentului aviatic produs luni în Munţii Apuseni. Aceştia sunt pilotul avionului, Adrian Iovan, şi un medic rezident. Adrian Iovan avea 55 de ani şi avea o experienţă de peste 16.000 de ore de zbor. Vă prezentăm ultima discuţie înregistrată între pilotul Adrian Iovan şi Turnul de control.

21 Ianuarie 2014, 13:00 (actualizat 21 Ianuarie 2014, 20:57) |
Ultima discuție cu turnul, explicată
EMBED VIDEO LINK CU VIDEO
Embed:
Link:

VIDEO
Ultima discuție cu turnul, explicată
Avionul care s-a prăbuşit în Munţii Apuseni a plecat de pe aeropotul Băneasa la 13.35. Trebuia să aterizeze la Oradea la 16.30. Ultima convorbire pe care pilotul Adrian Iovan cu controlorii de trafic aerian a fost la Sibiu.

VIDEO
Ultima discuție cu turnul
Turnul de control i-a dat coordonatele şi datele meteo, şi chiar i-a spus să urce în altitudine. Pilotul nu a raportat nicio problemă. La puţin timp după această discuţie, aparatul a dispărut de pe radar.

Directorul Romatsa, Aleodor Frâncu, a precizat luni seara că ultima convorbire avută cu pilotul Adrian Iovan a fost după ce-a trecut de Sibiu, când a anunțat că va coborî la o altitudine de 2.100, mai mică decât cea normală, pentru că nu vede nimic din cauza ceții.

VIDEO
Directorul general Romatsa, Aleodor Frâncu
Accidentul aviatic de luni din Munții Apuseni ar putea să fi fost cauzat de o problemă tehnică apărută la aeronavă, însă concluziile oficiale ale anchetei vor fi prezentate în maximum 30 de zile, a declarat Aleodor Frâncu, președintele Romatsa.

Supravieţuitorii accidentului aviatic din Munţii Apuseni  au povestit că aripile avionului au îngheţat, iar pilotul a încercat o manevră de degivrare. A coborât mult, dar aeronava a intrat în ceaţă.

VIDEO
Fostul pilot Tarom Aurelian Botezatu
"Iarna, când ai givraj, pentru că nu există încă niciun sistem infailibil la un avion împotriva givrajului, regula este iarna se urcă şi vara se coboară. Prin urcare, ajungi mai repede la temperaturi negative , atât de negative încât particulele de apă sunt îngheţate şi nu se mai depun . Prin coborâre, din contră, accentuezi posibilitatea de depunere a gheţii la avion [...] Este posibil ca la o depunere masivă de gheaţă pe avion, acesta să nu mai fie capabil să urce", a declarat în direct la TVR News Aurelian Botezatu, fost pilot Tarom.

 

Articole pe aceeaşi temă
 
ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN ACTUALITATE
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 20°C 22°C
IASI 18°C 21°C
CLUJ 22°C 25°C
CONSTANTA 12°C 13°C
CRAIOVA 19°C 22°C
BRASOV 18°C 22°C
Vezi toate informatiile meteo
CURS BNR - 23 Aprilie 2019, 23:42
 
INDICI BVB
 
INDICE BET
Data: 23-04-2019
Deschidere: 8402.88
Maxim: 8413.64
Mimim: 8350.16
Variatie: -0.53%
TLV
2.15
1.14%
FP
0.97
0.21%
SNP
0.38
0.4%
SNG
33.90
0.15%
BRD
13.70
0.87%
TGN
350.00
0%
SNN
10.38
4.49%
EL
10.70
3.26%
COTE
78.00
1.02%
SIF5
2.07
0%
ARHIVĂ ȘTIRI