TVR 1 – lider de audienţă cu 8 din primele 11 meciuri de la Campionatul Mondial

18 iunie 2018, 12:53

Indiferent de oră, telespectatorii sunt cu ochii pe TVR 1 şi TVR HD, pentru a urmări Mondialul din Rusia. Bilanţul primelor patru zile este edificator: TVR 1 este postul preferat în această vară, fotbalul rămâne sportul rege, chiar dacă Naţionala României nu participă.

Aproape 2.500.000 de telespectatori (cifra exactă: 2.428.000) au urmărit postul TVR 1 în cel mai vizionat minut (22.54) al meciului Brazilia – Elveţia, transmis duminică, 17 iunie, în cea de-a patra zi a Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Brazilia – Elveţia a fost cel mai urmărit meci de până acum la TVR 1 după desfăşurarea primelor 11 partide din faza grupelor.

Programul complet al meciurilor de la Campionatul Mondial 2018. Toate meciurile sunt transmise în exclusivitate de TVR

La nivel naţional, 1.640.000 de telespectatori (ceea ce corespunde unui rating* de 9,2% şi unei cote de piaţă** de 19,5%) au urmărit în medie, la TVR 1, încercările lui Neymar şi ai lui de a învinge selecţionata Elveţiei duminică, 17 iunie, în intervalul 21.00-23.00. Partida a adus TVR 1 în poziţia de lider incontestabil de audienţă pe toate segmentele de public: naţional, urban şi comercial. Audienţele înregistrate de TVR 1 cu partida Brazilia-Elveţia: target urban: 992.000 de telespectatori în medie (10,3% rating şi 22,4% cotă de piaţă); public comercial: 419.000 fani ai fotbalului (9,5 rating mediu şi 25,7% cotă de piaţă).

Al doilea mare meci de la Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018 care a adus postului TVR 1 prima poziţie în topul audienţelor pe toate categoriile de public a fost derby-ul Portugalia-Spania. Egalul 3-3 a adunat în faţa micilor ecrane la TVR 1 peste un milion şi jumătate de telespectatori. Mai exact, 1.577.000 de fani ai fotbalului au stat să vadă cum se descurcă Ronaldo şi ai săi în faţa puternicei echipe a Spaniei (rating mediu 8,8%, cotă de piaţă medie 21,3%, la nivel naţional). Meciul Portugalia – Spania a putut fi urmărit în direct la TVR 1 şi TVR HD pe 15 iunie, începând cu ora 21.00. Partida din cea de-a doua zi de Campionat Mondial a plasat TVR 1 pe prima poziţie şi în rândul telespectatorilor din mediile urban şi comercial.

Germania – Mexic, difuzat de TVR 1 tot duminică, între 18.00 şi 20.00, a fost a treia cea mai urmărită partidă de la CM FIFA Rusia 2018: în medie, 1.266.000 de telespectatori au urmărit dramatica înfruntare dintre fosta campioană Germania şi abiţioasa echipă a Mexicului (rating mediu 7,1% şi 21% cotă de piaţă). Şi Germania – Mexic a adus postului TVR 1 poziţia de lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public. Pe target urban, 834.000 de telespectatori au vizionat partida dintre Germania şi Mexic (rating mediu 8,7% şi share 24,3%; dintre aceştia, 337.000 reprezintă publicul comercial (7,7% rating şi 28,8% share).

Locurile următoare, în funcţie de numărul de telespectatori care au vizionat meciul la nivel naţional, sunt ocupate de:

Locul 4: Croaţia – Nigeria (16 iunie, ora 22.00) – 1.114.000 de telespectatori (6,2% rating şi 17% cotă de piaţă) – poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 5: Argentina – Islanda (16 iunie, ora 16.00) – 1.079.000 (6% rating şi 22,7% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 6: Costa Rica – Serbia (17 iunie, ora 15.00) – 974.000 (rating 5,4% şi 17,3% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 7: Peru – Danemarca (16 iunie, ora 19.00) – 946.000 (5,3% rating şi 15,6% share) – lider de audienţă

Locul 8: Rusia – Arabia Saudită (14 iunie, ora 18.00) – 847.000 (4,7% rating şi 15,9% share) – poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 9: Franţa – Australia (16 iunie, ora 13.00) – 703.000 (3,9% rating mediu şi 17,6% share) – lider de audienţă

Locul 10: Maroc – Iran (15 iunie, ora 18.00) – 696.000 (rating 3,9% şi cotă de piaţă 13,9%), poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 11: Egipt – Uruguay (15 iunie, ora 15.00) – 689.000 (audienţă 3,8% şi share 17,1%) – lider de audienţă.

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate cele 64 de partide la Campionatul Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Cele mai noi informaţii despre suprema competiţie mondială se găsesc pe stiri.tvr.ro, în secţiunea dedicată.

Programul meciurilor în săptămâna 18-24 iunie:

18 iunie, ora 15:00 – Suedia – Coreea de Sud (Novgorod) – TVR 1, TVR HD

18 iunie, ora 18:00 – Belgia – Panama (Soci) – TVR 1, TVR HD

18 iunie, ora 21:00 – Tunisia – Anglia (Volgograd) – TVR 1, TVR HD

19 iunie, ora 15:00 – Polonia – Senegal (Moscova, Spartak) – TVR 1, TVR HD

19 iunie, ora 18:00 – Columbia – Japonia (Saransk) – TVR 1, TVR HD

19 iunie, ora 21:00 – Rusia – Egipt (Sankt Petersburg) – TVR 1, TVR HD

20 iunie, ora 15:00 – Portugalia – Maroc (Moscova, Lujniki) – TVR 1, TVR HD

20 iunie, ora 18:00 – Uruguay – Arabia Saudită (Rostov-pe-Don) – TVR 1, TVR HD

20 iunie, ora 21:00 – Iran – Spania (Kazan) – TVR 1, TVR HD

21 iunie, ora 15:00 – Franţa – Peru (Ekaterinburg) – TVR 1, TVR HD

21 iunie, ora 18:00 – Danemarca – Australia (Samara) – TVR 1, TVR HD

21 iunie, ora 21:00 – Argentina – Croaţia (Novgorod) – TVR 1, TVR HD

22 iunie, ora 15:00 – Brazilia – Costa Rica (Sankt Petersburg) – TVR 1, TVR HD

22 iunie, ora 18:00 – Nigeria – Islanda (Volgograd) – TVR 1, TVR HD

22 iunie, ora 21:00 – Serbia – Elveţia (Kalinigrad) – TVR 1, TVR HD

23 iunie, ora 15:00 – Belgia – Tunisia (Moscova, Spartak) – TVR 1, TVR HD

23 iunie, ora 18:00 – Germania – Suedia (Soci) – TVR 1, TVR HD

23 iunie, ora 21:00 – Coreea de Sud – Mexic (Rostov) – TVR 1, TVR HD

24 iunie, ora 15:00 – Anglia – Panama (Novgorod) – TVR 1, TVR HD

24 iunie, ora 18:00 – Japonia – Senegal (Ekaterinburg) – TVR 1, TVR HD

24 iunie, ora 21:00 – Polonia – Columbia (Kazan) – TVR 1, TVR HD

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

 

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite