Turiști furați de angajatul unei agenții de turism. Bărbatul încasa banii în propriul cont, apoi anula rezervările

20 iulie 2017, 20:00

Peste câteva zile, Cristian Mazilu ar trebui să ia avionul spre Spania, unde să își petreacă vacanța. Doar că plecarea lui s-ar putea amâna pe o perioadă nedeterminată. Bărbatul a plătit încă din mai biletele pentru întregul grup, de 12 persoane. Dar acum a aflat că banii nu au intrat niciodată în contul agenției.

Contactați în legătură cu această situație, reprezentanții agenției de turism au refuzat să ofere un punct de vedere oficial, însă ei spun că în interiorul agenției se face o anchetă internă ce vizează un fost angajat, bănuit că ar fi fraudat agenția cu peste 40 de mii de euro. Totodată, au formulat și o plângere penală împotriva acestuia.

Agenţia spune că angajatul făcea rezervările şi emitea facturile cu antent. Dar trecea pe ele contul său bancar, nu pe ce al firmei. Apoi, pentru ca nimeni să nu-l poată verifica, trimitea facturile către clienţi de pe un mail personal. Clienţii nu dădeau atenţie acestor detalii şi nici nu verificau codul IBAN. Aşa că virau banii în contul angajatului. Iar acesta, după ce primea suma, anula rezervările.

Agenţia de turism spune că le va da clienţilor sumele pierdute, pe care speră să le recupereze în instanţă.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite

Cele mai citite pe aceeași temă

România a pierdut un milion de turiști străini, în ultimii patru ani

UE acordă tichete gratuite tinerilor pentru a vizita Europa

Oferte pe toate gusturile și pentru toate buzunarele, la Târgul de Turism al României