Traseul metroului spre Drumul Taberei, o nouă amânare: 30 iunie 2018
Oricâtă putere ar fi avut, Filofteia şi Varvara nu au putut sfărâma şi obiceiurile locului. Aşa că lucrările la Magistrala 5 spre Drumul Taberei mai mult au stat pe loc, decât au avansat. Termenele s-au tot amânat, iar răbdarea bucureştenilor s-a cam terminat.
Oficialii Metrorex spun că mai au nevoie de un an.
Structura primei secţiuni e gata în proporţie de 90%. Lucrările la finisaje avansează mai lent. Doar la Orizont, Favorit şi Drumul Taberei 34 se aproie de 75%. În miezul verii, Filofteia şi Varvara vor lua o pauză.
Construcţia Magistralei 5 a început în 2011. Trebuia să fie gata în trei ani. Dar socoteala de pe hârtie nu s-a potrivit cu cea din subteran. Autorităţile sperau ca anul acesta să pună trenurile în mişcare, însă nu a fost să fie.
Primul tronson al Magistralei 5 de metrou va avea o lungime de 6,8 kilometri şi 10 staţii, de la Eroilor până la Râul Doamnei. Costul se va ridica la peste trei miliarde de lei.