Topul celor mai valoroase branduri din România. Primele poziții sunt ocupate de Dacia, Dedeman și Petrom

17 iulie 2018, 19:58

O idee, multă muncă și câțiva angajați. Așa s-a născut cel mai puternic nume din internetul românesc. eMAG pornea la drum când România făcea primii pași în era digitală.

Compania este și în prezent condusă de Iulian Stanciu, unul dintre fondatori. Antreprenorul își amintește cum a reușit să transforme o afacere, care în urmă cu 16 ani avea trei angajați, într-una de 5000 de oameni, în prezent, cu o valoare de aproape 460 de milioane de euro.

Antreprenorul îi sfătuiește pe cei la început de drum să atragă capitalul străin, să construiască rapid și să NU aștepte ajutor din partea statului.

Navigând în ape tulburi, există însă și afaceri românești care au ajuns repere în piețele în care activează. În topul celor mai valoroase branduri de la noi, primele poziții sunt ocupate de companii ca Dacia, o marcă evaluată la 1,2 miliarde de euro, Dedeman, un brand în valoare de 204 milioane de euro, Petrom cu 194 de milioane, Banca Transilvania cu 148 de milioane de euro și compania Bitdefender, în valoare de 118 milioane.

Astfel de afaceri se construiesc, însă, în timp.

Valoarea totala a companiilor de pe primele 10 poziții ale clasamantului întocmit de Brand Finance depășește 3 miliarde de euro.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite

Cele mai citite pe aceeași temă