Topul celor mai valoroase branduri din România. Primele poziții sunt ocupate de Dacia, Dedeman și Petrom

România este un loc plin de oportunități de afaceri și dezvoltare rapidă. O spun marii antreprenori de pe piață, care au reușit să construiască imperii financiare și branduri de renume internațional, pornind de la o idee și câțiva angajați. Secretul: atragerea capitalului străin.

17 Iulie 2018, 19:58 (actualizat 17 Iulie 2018, 20:16) |
România brandurilor de renume
EMBED VIDEO LINK CU VIDEO
Embed:
Link:

O idee, multă muncă și câțiva angajați. Așa s-a născut cel mai puternic nume din internetul românesc. eMAG pornea la drum când România făcea primii pași în era digitală.

Compania este și în prezent condusă de Iulian Stanciu, unul dintre fondatori. Antreprenorul își amintește cum a reușit să transforme o afacere, care în urmă cu 16 ani avea trei angajați, într-una de 5000 de oameni, în prezent, cu o valoare de aproape 460 de milioane de euro.

Antreprenorul îi sfătuiește pe cei la început de drum să atragă capitalul străin, să construiască rapid și să NU aștepte ajutor din partea statului.

Navigând în ape tulburi, există însă și afaceri românești care au ajuns repere în piețele în care activează. În topul celor mai valoroase branduri de la noi, primele poziții sunt ocupate de companii ca Dacia, o marcă evaluată la 1,2 miliarde de euro, Dedeman, un brand în valoare de 204 milioane de euro, Petrom cu 194 de milioane, Banca Transilvania cu 148 de milioane de euro și compania Bitdefender, în valoare de 118 milioane.

Astfel de afaceri se construiesc, însă, în timp.

Valoarea totala a companiilor de pe primele 10 poziții ale clasamantului întocmit de Brand Finance depășește 3 miliarde de euro.

Articole pe aceeaşi temă
 
ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN ACTUALITATE
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 12°C 15°C
IASI 6°C 12°C
CLUJ 6°C 8°C
CONSTANTA 5°C 10°C
CRAIOVA 11°C 13°C
BRASOV 10°C 12°C
Vezi toate informatiile meteo
TVR +
Canalul TVR YouTube
ARHIVĂ ȘTIRI