Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand Politica de cookies Vezi și Politica de Confidenţialitate care face referire la modul în care colectăm, folosim şi partajăm datele dumneavoastră pentru a va oferi serviciile TVR precum şi modul în care folosim platformele sociale.

Tinerii din ziua de azi tratează maturitatea diferit

Persoanele care în prezent au vârsta cuprinsă între 18 şi 34 ani fac parte din generaţia "millennials". Aceasta abordează ideea de fericire într-un mod radical diferit de cel al celorlalte generaţii, ceea ce are implicaţii profunde asupra marketingului de brand.

04 Februarie 2015, 17:35 |
Tinerii din ziua de azi tratează maturitatea diferit

Studiul a analizat opiniile a peste 6.000 de "millennials", în mediul digital, pentru a înţelege rolul pe care îl poate juca un brand în viaţa tinerilor. Cercetarea a cuprins zece ţări: Argentina, Australia, China, Franţa, Mexic, Rusia, Spania, Emiratele Arabe, Marea Britanie şi SUA.

Astfel, potrivit cercetării "În căutarea fericirii"(The Pursuit of Happiness), "millennials" resping atât manifestările generaţiei "baby boomer" - persoanele născute în perioada de explozie demografică de după cel de-Al Doilea Război Mondial, cât şi aspiraţiile consumeriste ale tinerilor din anii '80 şi '90.

De asemenea, "millennials"reprezintă generaţia cu cea mai mare înclinaţie către fericirea individuală. Tinerii consideră sănătatea, stabilitatea financiară, cariera, educaţia şi urmărirea propriilor visuri şi pasiuni ca fiind definitorii pentru dobândirea fericirii. Această generaţie are nevoie să deţină controlul pentru a se bucura de avantajele libertăţii.

Atitudinea faţă de viaţă a fost modelată de recesiunea extinsă, dezvoltarea tehnologică şi extinderea libertăţilor individuale, iar fericirea înseamnă libertate şi control. Cei care deţin controlul carierei se declară cu 56% mai fericiţi decât cei care nu au control în această zonă. Cei care au control asupra pasiunilor şi intereselor lor sunt cu 55% mai fericiţi. Iar cei care deţin controlul asupra vieţii sociale sunt cu 35% mai fericiţi.

De asemenea, este important pentru tineri cum se manifestă ca indivizi, nu ce bunuri deţin, astfel, social media reprezintă principala platformă de expunere a poveştilor de viaţă.

În ceea ce priveşte maturitatea, doar 17% dintre "millennials" văd în achiziţionarea unei case un reper al maturităţii, şi doar un procent puţin trecut de 20% consideră căsătoria un indicator al faptului că au devenit maturi. Mai puţin de jumătate (39%) văd în plecarea din casa părinţilor un element cheie al maturităţii lor. Reperele maturităţii pentru tinerii de astăzi sunt: rezolvarea problemelor (47%), luarea deciziilor (59%) şi independenţa financiară (60%).

ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN ŞTIAŢI CĂ ...
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 3°C 6°C
IASI 3°C 9°C
CLUJ 0°C 4°C
CONSTANTA -2°C 4°C
CRAIOVA 2°C 4°C
BRASOV -3°C 2°C
Vezi toate informatiile meteo
CURS BNR - 24 Februarie 2019, 01:51
 
INDICI BVB
 
INDICE BET
Data: 22-02-2019
Deschidere: 7856.01
Maxim: 7881.87
Mimim: 7759.22
Variatie: -1.13%
TLV
1.91
2.39%
BRD
12.10
2.28%
SNG
31.60
1.56%
FP
0.89
0.22%
SIF1
2.20
0.46%
SNN
9.33
0.97%
TGN
341.00
0.58%
SIF3
0.25
1.4%
SNP
0.34
1.43%
SIF5
2.04
0.49%
ARHIVĂ ȘTIRI