»

Cuvânt cheie: Sky News ştiri trucate

Ambasadorul Marii Britanii la Bucureşti: Sky News este o televiziune privată, guvernul britanic nu poate comenta activitatea postului
Ambasadorul Marii Britanii, pe Facebook
14 August 2016, 17:03 (actualizat 14 August 2016, 17:16)
Reacţie a ambasadorului Marii Britanii în România, după scandalul reportajului trucat despre traficul de arme, difuzat de Sky News. Diplomatul le răspunde românilor, care i-au cerut pe o reţea de socializare să prezinte o reacţie oficială.
Televiziunea britanică Sky News a difuzat în urmă cu 13 ani un alt reportaj trucat. Înşelătoria a fost descoperită atunci de BBC
Alt reportaj Sky News trucat
14 August 2016, 16:50 (actualizat 14 August 2016, 19:32)
Televiziunea Sky News, care a difuzat reportajul despre traficul de arme din România, a mai fost acuzată că a trucat ştiri. În urmă cu 13 ani, a izbucnit un scandal uriaş: un reporter a făcut o ştire despre un submarin al Royal Navy care a lansat o rachetă în războiul din Irak, lăsând impresia că a fost la bordul navei. Corespondentul a fost suspedant şi...
1
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 32°C 23°C
IASI 28°C 22°C
CLUJ 19°C 23°C
CONSTANTA 29°C 24°C
CRAIOVA 26°C 28°C
BRASOV 25°C 21°C
Vezi toate informatiile meteo
CURS BNR - 21 August 2017, 05:38
 
INDICI BVB
 
INDICE BET
Data: 18-08-2017
Deschidere: 8332.36
Maxim: 8342.77
Mimim: 8300.46
Variatie: -0.35%
SNP
0,32
0,47%
FP
0,87
1,15%
EL
13,04
0,46%
SNG
30,40
0,83%
BRD
14,00
0%
SIF3
0,26
0,38%
DIGI
40,00
0,25%
TGN
402,00
0,25%
TEL
27,90
0,36%
TLV
2,45
0,81%
ARHIVĂ ȘTIRI