»

Cuvânt cheie: Antena 1

ANAF a încheiat evaluarea clădirilor sechestrate în dosarul ICA
ANAF a stabilit prețul de licitație al clădirilor confiscate in dosarul ICA
30 Septembrie 2015, 13:51 (actualizat 30 Septembrie 2015, 14:05)
ANAF a încheiat evaluarea clădirilor sechestrate în dosarul ICA, în care Dan Voiculescu a fost condamnat la 10 ani de închisoare. Agenţia a stabilit şi preţurile de pornire pentru licitaţii.
Patru posturi TV sancţionate de CNA cu suspendarea pentru 10 minute a emisiei
Sanctiuni dure ale CNA
06 Noiembrie 2012, 17:06 (actualizat 06 Noiembrie 2012, 19:12)
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a sancţionat, marţi, posturile PRO TV, Kanal D, Acasă TV şi Antena 1 cu suspendarea timp de 10 minute a emisiei şi difuzarea deciziei Consiliului, din cauza încălcării reglementărilor legislaţiei audiovizuale. Nu a fost decisă ziua când va fi întreruptă emisia.  
CNA: TVR1, TVR Cultural şi RRA, printre posturile cu cele mai puţine greşeli de limba română
TVR 1 şi TVR Cultural stau bine la capitolul evitarea greşelilor de folosire a limbii române
30 August 2012, 17:44 (actualizat 13 Septembrie 2012, 16:54)
TVR 1, TVR Cultural şi Pro TV sunt posturile  de televiziune care stau cel mai bine la capitolul evitarea greşelilor de folosire a limbii române,  iar la polul opus se află Antena 3, Kanal D, OTV şi Realitatea TV, potrivit unui raport de monitorizare al Consiliului Naţional al Audiovizualului. Comparativ de anii trecuţi, tendinţa este de scădere a...
CNA, amendă maximă: "Un show păcătos" scoate 2 miliarde de lei vechi din conturile Antenei 1
CNA sancţionează din nou Antena 3
25 Mai 2012, 17:47
Mai multe ediţii ale emisiunii "Un show păcătos", în care invitaţii s-au lansat în dialoguri vulgare fără a fi întrerupţi de moderatorul Dan Capatos, au încălcat prevederile CNA, atrăgând o sancţiune record pentru Antena 1. Consiliul Naţional al Audiovizualului a decis să aplice amenda maximă posibilă, în cuantum de două miliarde de lei vechi,...
Vot în unanimitate la CNA: posturile Antena Group ies din grila Digi TV
CNA aprobă  scoaterea Antenelor de pe Digi TV
24 Mai 2012, 17:14 (actualizat 24 Mai 2012, 17:25)
CNA a aprobat solicitarea RCS-RDS de scoatere a posturilor Antena Group de pe platforma sa de satelit, Digi TV. Decizia vine după ce Consiliul Naţional al Audiovizualului a acordat companiei de telecomunicaţii şi grupului media perioada legală pentru a negocia un nou acord de retransmisie. Posturile Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV şi Gsp TV vor...
Andrei Zaharescu, purtător de cuvânt al Guvernului Ponta
Andrei Zaharescu
08 Mai 2012, 22:12 (actualizat 08 Mai 2012, 22:16)
În momentul de faţă, Andrei Zaharescu prezintă Observatorul de noapte al postului Antena 1, de la ora 22.15
RCS&RDS acuză trustul Intact că a cerut 7 milioane de euro anual pentru transmisia Antenelor pe Digi
RCS-RDS porneşte un nou război comercial cu grupul media al familiei Voiculescu
22 Aprilie 2012, 09:31 (actualizat 22 Aprilie 2012, 16:22)
RCS&RDS cere public Antena Group acordul de a retransmite gratuit posturile Antena 1 şi Antena 3 pe Digi, în condiţiile în care grupul media ar fi cerut companiei de cablu o taxă anuală de peste 7 milioane de euro pentru retransmisia canalelor sale prin DTH, potrivit unui comunicat oficial. Grupul Intact anunţă că "nu cedează şantajului RCS".
Scandalul RCS&RDS versus Intact continuă. Mihai Gâdea: decizia este revoltătoare
Mihai Gâdea contestă decizia RCS&RDS, numind-o "ostilă"
21 Aprilie 2012, 14:52 (actualizat 21 Aprilie 2012, 18:24)
Directorul general al Antena 3, Mihai Gâdea, a comentat decizia grupului RCS&RDS de a scoate din grila transmisă prin satelit posturile Antena 1 şi Antena 3 ca fiind „revoltătoare” şi „ostilă”, potrivit unui comunicat de presă al trustului media Intact, din care fac parte şi cele două canale de televiziune.
RCS-RDS a scos posturile Antena 1 şi Antena 3 din grila Digi TV
RCS-RDS porneşte un nou război comercial cu grupul media al familiei Voiculescu
20 Aprilie 2012, 11:37 (actualizat 20 Aprilie 2012, 12:28)
Compania RCS-RDS a anunţat că nu mai difuzează posturile Antena 1 şi Antena 3 pe platforma  Digi TV, întrucât suma solicitată de Antena Group pentru preluarea prin satelit a celor două televiziuni este de neacceptat. Aproximativ 1,1 milioane de abonaţi care deţin platforme digitale RCS-RDS sunt afectaţi de decizia grupului.
Cătălin Botezatu, reclamat la Parchet pentru relaţii sexuale cu o minoră. El susţine că e o glumă
Catalin Botezatu acuzat de sex cu o minoră
19 Aprilie 2012, 14:13 (actualizat 19 Aprilie 2012, 14:27)
Cătălin Botezatu a afirmat, în emisiunea de miercuri seară, "Te pui cu blondele", de la Antena 1, că a întreţinut relaţii sexuale cu o minoră în vârstă de 14 ani". Federaţia Organizaţiilor Neguvernamentale pentru Copil s-a autosesizat şi l-a reclamat pe designer la Parchet. Designerul susţine că a făcut o glumă pentru rating.
CNA a dat televiziunilor amenzi de peste două milioane de lei în 2011
CNA a amendat Antena 3 şi B1 TV
12 Aprilie 2012, 15:55
În anul 2011, Consiliul Naţional al Audiovizualului a făcut peste 7.800 de inspecţii şi verificări la staţiile de radio, televiziune şi de reţele CATV.  În urma acestora au fost date peste 100 de amenzi, majoritatea fiind aplicate televiziunilor şi radiourilor centrale. În topul amendaţilor sunt OTV şi Radio Zu.
Emil Boc, despre clipul în care apare dezbrăcat: Un act jurnalistic penibil
Emil Boc candidează pentu Primăria Cluj
13 Martie 2012, 08:45
Fostul premier Emil Boc apreciază că gestul celor care au publicat clipul în care apare dezbrăcat, în timp ce era într-un vestiar al unei săli de sport, a fost unul eşuat.
România TV, amendată cu 50.000 de lei pentru preluarea înregistrării cu Emil Boc nud
Tehnologia americană aduce publicul şi mai aproape de echipele favorite
21 Februarie 2012, 13:45
CNA a decis astăzi să amendeze România TV cu 50.000 de lei, din cauză că în două emisiuni de ştiri din 14 februarie a difuzat o înregistrare în care Emil Boc apare nud. Imaginile au fost preluate de la Antena 1, post sancţionat săptămâna trecută cu întreruperea emisiei timp de zece minute.
Antena 1 sancţionată cu întreruperea emisiei pentru zece minute în scandalul Boc
Emil Boc
14 Februarie 2012, 16:07 (actualizat 16 Februarie 2012, 14:18)
Postul Antena 1 a fost sancţionat azi cu întreruperea emisiei pentru zece minute în intervalul 19- 19.10 pentru difuzarea imaginilor cu fostul premier Emil Boc în emisiunea "Un show păcătos", informează Pagina de Media. Aceasta este una dintre cele mai dure sancţiuni pe care le poate acorda Consiliul Naţional al Audiovizualului.
1
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 22°C 19°C
IASI 22°C 13°C
CLUJ 19°C 14°C
CONSTANTA 17°C 16°C
CRAIOVA 22°C 21°C
BRASOV 18°C 16°C
Vezi toate informatiile meteo
CURS BNR - 29 Martie 2017, 12:31
 
INDICI BVB
 
INDICE BET
Data: 29-03-2017
Deschidere: 7953.88
Maxim: 7979.71
Mimim: 7953.88
Variatie: 0.12%
EL
14,24
1,13%
COTE
110,50
0,45%
TLV
2,68
0,56%
FP
0,88
0,23%
SNG
28,80
0%
TGN
373,00
0%
M
28,40
0,35%
SIF3
0,25
0,4%
SIF1
1,90
1,25%
SIF5
1,72
1,39%
ARHIVĂ ȘTIRI