Studiu: Epidemia COVID-19 a modificat obiceiurile de consum ale românilor

Epidemia COVID-19 a modificat obiceiurile de consum ale românilor cu privire la produse, servicii, canale media şi experienţe sociale accesate, calitatea şi preţul devenind criteriile principale pentru opţiunea consumatorilor români, potrivit unui studiu realizat de compania de consultanţă EY România.

11 August 2020, 16:19 (actualizat 11 August 2020, 16:25) |
Trimite un comentariu
12 August 2020, 08:58
roman
|
(0)
"responsabilitatea sociala" - da, fix la asta ma uit cand dau bani pe ceva si primesc in schimb marketing si povesti de adormit copii.
ideea asta de - hai sa masuram succesul in bani, e cam tampita, ca ajunge tot prostul sa faca bani, fara sa aduca vreo mare valoare in societate. cam ca firmele de consultanta.

1


sau conectează-te prin Facebook

Televiziunea Română respectă noile norme impuse de Uniunea Europeană cu privire la protejarea datelor. Postarea unui comentariu la articolele de pe site-urile TVR presupune declararea numelui si email-ului dumneavoastră. Aceste date au ca scop strict identificarea sursei comentariului. Ele nu vor fi procesate sau transmise unor terţi în alt scop decât cel declarat. Vezi şi "Politica de Confidenţialitate" care descrie modul în care colectăm, folosim şi partajăm informaţiile dumneavoastră pentru a vă oferi serviciile online TVR şi modul în care colaborăm cu platforme sociale.
ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN CORONAVIRUS
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 11°C 12°C
IASI 10°C 11°C
CLUJ 7°C 10°C
CONSTANTA 11°C 14°C
CRAIOVA 9°C 11°C
BRASOV 9°C 10°C
Vezi toate informatiile meteo
TVR +
Canalul TVR YouTube
ARHIVĂ ȘTIRI