Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand Politica de cookies Vezi și Politica de Confidenţialitate care face referire la modul în care colectăm, folosim şi partajăm datele dumneavoastră pentru a va oferi serviciile TVR precum şi modul în care folosim platformele sociale.

Sky News îşi asumă "reportajul" despre aşa-zisul trafic de arme din România. Stuart Ramsay: Povestea e adevărată. Nimeni nu a fost plătit

Reprezentanţii Sky News sunt de părere că Stuart Ramsay a făcut un reportaj solid pe care televiziunea britanică şi-l asumă în continuare. Declaraţia a fost făcută de Lucy Ellison, director de PR. Răspunsul britanicilor vine după mai multe insistenţe ale reporterilor TVR. Miercuri seara, Ramsay a scris pe o reţea de socializare: "Calmaţi-vă. Povestea e adevărată. Nimeni nu a fost plătit. Fără scenariu, arme reale. Au loc arestări şi guvernul se simte jenat. Obişnuiţi-vă cu ideea!"

10 August 2016, 18:53 (actualizat 12 August 2016, 00:56) |
Sky News susține reportajul despre traficanții de arme din România
EMBED VIDEO LINK CU VIDEO
Embed:
Link:
 |  GALERIE FOTO

Sky News susţine reportajul semnat de Stuart Ramsay şi îl consideră solid, bine documentat. Este o scurtă declaraţie pe care o face directorul de PR al televiziunii britanice, după ce două zile a refuzat să răspundă la email ori la telefon.

Am reuşit să stam de vorbă cu Kasia Gruszkowska, Senior Editor al secţiei Externe de la Sky. Teoretic, ea este şefa lui Ramsay şi, pentru difuzare, reportajul ar fi trebuit să primească şi viza ei.

Ştirile TVR: " - Poliţia a descoperit că mascaţii nu erau traficanţi de arme, ci vânători. Au fost găsite arme de vânătoare, nu arme militare."

Kasia Gruszkowska, Senior Editor al secţiei Externe de la Sky: "- Da, asta ar spune ei...Ok. Cineva va lua legătura cu dvs. Mi-e teamă că eu nu pot comenta. Voi da emailul dvs. mai departe şi va lua legătura cu dvs."

Jurnalistul Stuart Ramsay  a avut prima reacție, pe Twitter, după acuzele DIICOT. El continuă să susţină că povestea e adevărată. "Calmaţi-vă. Povestea e adevărată. Nimeni nu a fost plătit. Fără scenariu, arme reale. Au loc arestări şi guvernul se simte jenat. Obişnuiţi-vă cu ideea!", scrie Ramsay pe contul său de socializare.

Ambasada României la Londra a trimis televiziunii Sky News o scrisoare de protest în care a punctat toate inadvertenţele din reportaj.

Pe pagina de Facebook a televiziuni britanice, acolo unde a apărut şi ştirea cu aşa zişii traficanţi, s-au adunat sute de mesaje care critică îndoielnicul material semnat de Ramsay.

(w500) Mesaje pe

Articole pe aceeaşi temă
 
ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN ACTUALITATE
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 5°C -1°C
IASI 1°C -1°C
CLUJ 4°C -2°C
CONSTANTA 6°C -2°C
CRAIOVA 8°C -2°C
BRASOV 4°C -6°C
Vezi toate informatiile meteo
CURS BNR - 22 Februarie 2019, 03:09
 
INDICI BVB
 
INDICE BET
Data: 21-02-2019
Deschidere: 7749.2
Maxim: 7860.2
Mimim: 7718.27
Variatie: 1.38%
SNG
31.80
0%
WINE
18.70
0.27%
SNP
0.34
1.01%
TLV
1.91
2.77%
BRD
12.20
3.03%
EL
10.98
2.42%
FP
0.89
1.14%
COTE
79.70
0.25%
SIF2
1.14
1.38%
SNN
9.29
1.41%
ARHIVĂ ȘTIRI