Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand Politica de cookies Vezi și Politica de Confidenţialitate care face referire la modul în care colectăm, folosim şi partajăm datele dumneavoastră pentru a va oferi serviciile TVR precum şi modul în care folosim platformele sociale.
STUDIU

Serviciile pentru pachetele de date nu prea sunt folosite pe telefon, de frica depăşirii bugetului

Majoritatea utilizatorilor de smartphone-uri nu sunt deschişi la a folosi serviciile pentru pachetele de date, fie că nu înţeleg utilitatea lor pe deplin, fie de frica depăşirii bugetului de cheltuieli, arată un studiu al Ernst & Young -The Mobile Maze, derulat în luna iunie, pe baza interviurilor cu 6.000 de consumatori din 12 ţări.

16 Octombrie 2012, 19:22 | TVRinfo.ro |
Cum ne protejăm telefoanele

Atât utilizatorii de telefoane inteligente, cât şi cei de tablete sunt refractari când e vorba de utilizarea serviciilor de date, din cauza  confuziilor privind tarifelor care li se precep şi din cauza lipsei unor explicaţii şi sfaturi adecvate din partea operatorilor privind beneficiile noilor servicii şi în privinţa riscurilor de securitate şi de confidenţialitate a datelor personale, se arată în studiul remis TVRinfo.ro

Astfel că 35% dintre consumatori au declarat că nu au intenţia să folosească browsing-ul web pe mobil şi 34% au spus că nici măcar nu au auzit vreodată de acest serviciu.  Pe de altă parte, 63% dintre respondenţi au declarat, de asemenea, că nu au auzit niciodată de social media, în timp ce 46% au spus că nu ştiu de existenţa magazinelor de aplicaţii – app stores – ale operatorilor.

Principala cauză pentru care consumatorii ar înceta să mai folosescă serviciile pentru smartphone sau nici nu ar lua în considerare această opţiune este teama de a nu-şi depăşi bugetul de cheltuieli.

Din studiu rezultă că 38% dintre consumatori au încetat să mai folosească “browsing-ul web pe mobil”, plăţile de pe mobil la “punctele de vânzare” (32%), “magazinele de aplicaţii ale operatorului” (28%) şi “transferul de bani de pe mobil” (28%) deoarece fie au fost prea îngrijoraţi că vor cheltui prea mult, fie nu au înţeles diversele opţiuni de tarifare.

Totodată, aproape unul din trei consumatori a declarat fie că tarifele de date şi funcţionalităţile de mobil îi sunt neclare, fie că pur şi simplu nu înţelege diferitele opţiuni dintre care poate alege.

De exemplu, consumatorii mai vârstnici întâmpină cele mai mari probleme în înţelegerea tarifelor: doar 46% din cei cu vârsta cuprinsă între 46 şi 65 de ani au spus că înţeleg tarifele, comparativ cu aproape 70% dintre consumatorii tineri (18-24 de ani).

40% dintre utilizatori spun că ar încerca mai devreme serviciile de plăţi prin mobil dacă ar înţelege mai bine beneficiile acestui serviciu.

ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN SCI-TECH
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 15°C 16°C
IASI 15°C 17°C
CLUJ 14°C 17°C
CONSTANTA 13°C 12°C
CRAIOVA 18°C 11°C
BRASOV 10°C 12°C
Vezi toate informatiile meteo
CURS BNR - 22 Aprilie 2019, 06:09
 
INDICI BVB
 
INDICE BET
Data: 19-04-2019
Deschidere: 8279.83
Maxim: 8352.28
Mimim: 8279.83
Variatie: 0.86%
BRD
13.60
2.39%
FP
0.96
0.63%
SNG
33.45
0.6%
TLV
2.15
1.88%
TGN
350.00
0.28%
SNN
10.86
1.69%
EL
11.05
0.9%
WINE
19.00
1.06%
SIF2
1.20
0.84%
TBM
0.30
1.69%
ARHIVĂ ȘTIRI