Servicii noi lansate de Poșta Română asigură livrarea până la ușa clientului în orice localitate

Poșta Română
Poșta Română
16 octombrie 2020, 09:22

După ce au crescut comenzile online şi trimiterile internaţionale import, Poşta Română a dezvoltat o nouă reţea de transport care să asigure livrarea mecanizată, având suport logistic dedicat, în fiecare localitate de pe teritoriul României. Aceasta este proiectată pe un număr de 167 de subunităţi poştale (157 în mediul urban şi 10 în mediul rural), care au fost dotate cu suportul logistic şi uman necesar, respectiv mașini, infrastructură IT, de comunicaţii şi agenţi curieri.

Clienţii Poştei Române au asigurată și livrarea la domiciliu. De exemplu, prin Serviciul StaiAcasă Plus se oferă livrare „la uşă” şi distribuţie rapidă clienţilor care comandă alimente la temperatură ambientală, dar şi produse nealimentare, de la retailerii care încheie contracte cu Poşta Română.

Când a fost lansat serviciul, respectiv aprilie 2020, StaiAcasă Plus era disponibil doar în reşedinţele de judeţ şi în localităţile limitrofe, în limita a 20 km, iar în prezent acesta se prestează în toate localităţile din România, pentru colete cu o greutate maximă de 30 kg.

Alte servicii al CN Poșta Română sunt Serviciul Express, pentru produsele Prioripost (greutate maximă 20 kg), Prioripost cu valoare declarată fixă (greutate maximă 2 kg), Prioripost facturi (greutate maximă 20 kg) şi EMS (greutate maximă 30 kg).

Timpii de livrare pentru trimiterile Express sunt de 12 ore în aceeaşi localitate, 24 de ore între reşedinţele de judeţ şi intrajudeţean, 36 de ore între oricare alte două localităţi.

În cazul Coletului poştal intern din serviciile Standard, Valoare declarată, Ramburs şi Confirmare de primire, cu serviciul suplimentar Factaj (Factaj – tarif pentru livrare la domiciliu sau la sediu a coletelor poştale interne), noua reţea de transport permite asigurarea livrării trimiterilor de colete poştale interne cu Factaj, la domiciliu, în orice localitate din România, faţă de 101 localităţi, câte erau accesibile până în prezent.

Cei de la CN Poșta Română spun că dacă, până în prezent, se asigura livrarea mecanizată a trimiterilor la domiciliu doar pentru clienţii din Municipiul Bucureşti şi localităţile din judeţul Ilfov, acum serviciul este disponibil şi pentru destinatarii din toată ţara. Timpii de livrare sunt definiţi în funcţie de trimitere, de la Z+2, la maxim Z+5. În acest interval nu este inclusă perioada necesară efectuării formalităţilor vamale.

Totodată, Poşta Română a introdus tariful de livrare la domiciliu a trimiterilor import supuse serviciului de comisionariat vamal: 14 lei/trimitere (TVA inclus), pentru destinatarii care solicită expres acest lucru.

 

 

sursa mediafax

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite