Rugină, mucegai, insecte. Comisarii ANPC au amendat mai multe magazine Lidl din toată țara. Răspunsul Lidl România

Hipermarketuri amendate de ANPC
Hipermarketuri amendate de ANPC
24 august 2022, 16:10

Comisarii au găsit produse alimentare cu data limită de consum depăşită, produse de patiserie care prezentau, pe suprafaţă, insecte, comercializarea unor băuturi alcoolice cu deficienţe de etichetare, comercializarea unor legume şi fructe necurăţate corespunzător, depreciate calitativ, cu mucegai, modificate organoleptic, de calibre diferite şi a unor ouă neigienizate, relatează Agerpres.

Magazinele au fost amendate și pentru că marfa era expusă în vitrine insalubre.

Au fost identificate neconcordanţe între valoarea preţului înscrisă pe etichetă şi cea afişată pe produs, precum şi între preţul de la raft comparativ cu cel de la casa de marcat.

„Nu ştiu suficientă germană pentru a traduce ce spuneam şi în trecut: nu suntem pelicanii Europei! Consumatorul român, cel care vă asigură veniturile, trebuie respectat! Renovaţi, curăţaţi, aduceţi produse de calitate, nu mai căutaţi variante să ne determinaţi să ‘o luăm mai uşor’! Dacă la voi acasă este ordine şi curăţenie, consideraţi şi această ţară şi pe cetăţenii ei ca parte din Europa! Merităm să fim trataţi onorabil! Ce părere aveţi?”, a declarat Horia Constantinescu, preşedintele ANPC.

Comisarii de la Protecţia Consumatorilor au controlat 265 de magazine Lidl și au aplicat amenzi contravenţionale, au dat avertismente, au oprit definitiv de la comercializare produsele alimentare neconforme.

Pentru 24 de magazine s-a decis oprirea temporară a prestării de servicii, până la remedierea deficienţelor.

Patru unități au fost închise pentru o perioadă de până la 6 luni, iar unul dintre hipermarketuri a fost închis pentru o perioadă cuprinsă între 6-12 luni.

Răspunsul oficial Lidl România:

„Controalele ANPC din luna curentă, într-un număr neobișnuit de mare, au vizat 85% din magazinele Lidl România. Aceste acțiuni au avut ca rezultat identificarea anumitor abateri în anumite magazine din rețea. Am făcut toate demersurile pentru a remedia în cel mai scurt timp posibil aceste situații având în vedere că, în relația cu autoritățile, noi dăm permanent dovadă de totală deschidere și pentru că ne asigurăm în tot ceea ce facem că ne îmbunătățim constant pentru a ne păstra locul în inima clienților noștri.

Încă de la intrarea noastră pe piață, obiectivul nostru cel mai important a fost acela de a oferi clienților noștri cea mai bună experiență de cumpărături. Echipa Lidl România mulțumește milioanelor de clienți care ne trec pragul datorită calității produselor noastre, dar și pentru că știu că sănătatea și siguranța lor sunt prioritare pentru noi. Îi așteptăm în continuare cu produsele pe care le cunosc și le apreciază și garantăm efortul nostru zilnic pentru a le oferi la cel mai bun raport calitate-preț”.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite