România mai are puţin şi devine ţara Black Friday-ului perpetuu. De la o zi pe an, perioada reducerilor s-a extins chiar şi la o lună. Unele magazine au dat startul promoțiilor negre chiar din prima zi de noiembrie, în speranţa că vor atrage cât mai mulţi clienţi grăbiţi. Ce-i drept, tactica funcţionează. Amatorii de chilipiruri au găsit ce îşi doreau înaintea celor care aşteaptă perioada oficială a sărbătorii reducerilor.
Comercianţii au dat jos decoraţiunile de Halloween şi au pus afişele cu reduceri de Black Friday. Vinerea neagră a reducerilor a început pentru unele magazine de la noi din ţară de miercuri. Chiar din prima zi de noiembrie.
Aşa că, în loc de ziua reducerilor, ofertele negre se întind pe tot parcursul lunii.
Retailerii au mari speranţe pentru Black Friday-ul extins. Aşa că au scăzut preţurile chiar şi cu 80 la sută la unele produse.
Black Friday - ziua marilor de reduceri americane din ultima zi de noiembrie în fiecare an, este una din temele de marketing care a cunoscut cea mai mare creştere în ţara noastră. Anul trecut, vânzările din perioada reducerilor au depăşit 120 de milioane de euro, cu aproape o treime mai mult decât în 2015.