Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand Politica de cookies Vezi și Politica de Confidenţialitate care face referire la modul în care colectăm, folosim şi partajăm datele dumneavoastră pentru a va oferi serviciile TVR precum şi modul în care folosim platformele sociale.

Rezultatele grupului Volkswagen, impulsionate de vânzările excelente ale mărcii Audi

În România, Audi a devenit producătorul premium numărul unu în primele trei luni ale acestui an, cu un total de 479 de autoturisme livrate.

26 Aprilie 2012, 17:47 |
sursa: audi

Ascensiunea mărcii premium Audi, parte a grupului Volkswagen, din 2011 are efecte pozitive asupra rezultatelor financiare înregistrate de cel de-al doilea constructor auto ca mărime pe plan mondial.

Constructorul german a raportat un profit operaţional de 3,21 miliarde euro în primele trei luni ale acestui an, cu 10% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului trecut. Cifra este semnificativ mai mare decât estimările analiştilor chestionaţi de Bloomberg, de 2,66 miliarde euro.

Vânzările grupului german au crescut cu 26%, până la 47,3 miliarde euro, iar pe bursă acţiunile companiei au atins cel mai ridicat nivel din ultimii cinci luni.

Vânzările companiei au crescut în mod semnificativ în pofida crizei care afectează consumul din Europa. Numărul automobilelor vândute a crescut cu 9,6% în primul trimestru, până la 2,16 milioane autovehicule.

Audi, asul din mânecă

Audi a depăşit în 2011, ca volum al vânzărilor, marca Mercedes-Benz, şi a devenit al doilea brand premium pe plan global, după BMW. Profitul Audi a crescut cu 27%, până la 1,4 miliarde euro, impulsionat de vânzările excelente ale modelelor A6 şi A8.

În România, Audi a devenit producătorul premium numărul unu în primele trei luni ale acestui an, cu un total de 479 de autoturisme livrate. La rezultatele bune ale grupului VW au contribuit şi vânzările constructorului de autocamioane MAN, cu un profit de 223 milioane euro.

Oficialii companiei au ca target în acest an păstrarea la aceeaşi cotă a profitului operaţional din 2011, de 11,3 miliarde euro, pe măsură ce costurile au crescut.

Cererea de automobile din Europa a scăzut în primul trimestru al acestui an cu 7,3%, ducând la creşterea semnificativă a stocurilor de automobile nevândute. Grupul Renault, din care face parte şi brandul românesc Dacia, a raportat o scădere a vânzărilor cu 9%.

ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN ECONOMIE
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 27°C 23°C
IASI 25°C 23°C
CLUJ 18°C 19°C
CONSTANTA 24°C 20°C
CRAIOVA 24°C 22°C
BRASOV 20°C 18°C
Vezi toate informatiile meteo
CURS BNR - 23 Mai 2019, 00:33
 
INDICI BVB
 
INDICE BET
Data: 22-05-2019
Deschidere: 8152.63
Maxim: 8155.58
Mimim: 8055.58
Variatie: -0.45%
SNP
0.36
5.53%
TLV
2.12
0.24%
BRD
10.88
1.3%
WINE
21.50
2.38%
M
30.10
1.64%
EL
10.80
0.46%
FP
0.97
1.25%
DIGI
23.60
1.67%
SNG
33.80
0.74%
SNN
10.64
1.51%
ARHIVĂ ȘTIRI