Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES

Renault şi Schneider Electric pregătesc infrastructura pentru automobilele electrice din România

Renault România a încheiat anul trecut acorduri cu Electrica, Schneider Electric şi Siemens în vederea dezvoltării în parteneriat a infrastructurii necesare vehiculelor electrice în România. Acordurile au fost semnate în cadrul "Programului de Conectare a Vehiculelor Electrice - Parteneriat pentru o mobilitate cu zero emisii", iniţiat de Renault România.

23 Aprilie 2012, 12:55 |
Dispozitiv de alimentare a maşinilor electrice
Dispozitiv de alimentare a maşinilor electrice
Infrastructura necesară vehiculelor electrice în România

Schneider Electric România, subsidiară a companiei franceze Schneider Electric, a anunţat luni că este pregătită să livreze dispozitivele de alimentare a maşinilor electrice şi aşteaptă ca Renault să lanseze autovehiculele pe piaţă, informează site-ul companiei.

"Putem livra staţiile electrice. Aşteptăm ca Renault sa lanseze maşina electrică", a declarat într-o conferinţă de presă preşedintele Schneider Electric România, Saulo Spaolanse.

Decizia de a investi într-o flotă de vehicule electrice reflectă un angajament ferm faţă de mediu din partea companiei. De asemenea, este rezultatul unui calcul cost-beneficiu.

Renault a prezentat în aprilie 2011 in Romania doua vehicule electrice: Fluence ZE si Kangoo ZE.Conform hotnews.ro, Fluence ZE va costa circa 26.000 de euro, iar taxa lunara pentru baterie este 79 euro/luna, pentru trei ani. Autonomia este de 160 km, iar motorul dezvolta echivalentul a 100 CP. Bateria este platita lunar, timp de trei ani, iar masina poate atinge maxim 135 km/h. Renault a anuntat si preturile vehiculului comercial Kangoo ZE care va costa 21.200 euro, in Franta costul sau ajungand la doar 16.200 euro, datorita subventiilor. Taxa lunara pentru baterie in cazul lui Kangoo ZE va fi de 72 euro lunar, pe o perioada de patru ani.

Pentru a garanta faptul că managerul de flota va avea întotdeauna  vehicule electrice disponibile la un cost optim, soluţia Schneider Electric de încărcare încorporează servicii eficiente de gestionare a energiei şi de gestionare a flotei.
(w620) Infrastruc

In prezent, în România sunt înregistrate circa cinci milioane de maşini, iar în lume circulă aproape 600 milioane maşini. Compania Schneider Electric România estimează că în 10-15 ani vor circula circa un milion de maşini electrice în România.

Primele masini 100% electrice, Mitsubishi i-MiEV şi Citroen C-Zero, au apărut şi în România, dar infrastructura lipseşte. La fel, lipsesc cu desăvârşire şi subvenţiile pentru cei care ar fi dispuşi să investească peste 30 de mii de euro într-o astfel de maşină.

Noile modele electrice se încarcă exclusiv de la priză. O astfel de maşină îşi face plinul în şase ore, la o priza normală. Pentru a o alimenta ai nevoie de garaj ca să poţi lasa peste noapte bateria maşinii la încărcat.

O staţie de alimentare rapidă costă 4.000 de euro, iar una cu trei prize ajunge la 25.000 de euro.

 
ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN ECONOMIE
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 10°C 8°C
IASI 9°C 8°C
CLUJ 6°C 5°C
CONSTANTA 12°C 10°C
CRAIOVA 11°C 9°C
BRASOV 6°C 5°C
Vezi toate informatiile meteo
CURS BNR - 19 Noiembrie 2017, 10:53
 
INDICI BVB
 
INDICE BET
Data: 17-11-2017
Deschidere: 7716.26
Maxim: 7774.77
Mimim: 7716.26
Variatie: 0.72%
SNG
31.45
1.92%
BRD
12.90
0.31%
TLV
2.14
0.71%
FP
0.84
0%
TRP
0.39
0.26%
SFG
33.10
0.3%
TGN
387.00
1.57%
TEL
25.20
0.2%
SNN
7.52
0.4%
SIF1
2.62
0.57%
ARHIVĂ ȘTIRI