Recorduri de audiență la Eurovision 2023. Cea mai bună audiență s-a înregistrat în Marea Britanie

26 mai 2023, 20:22

În Ucraina, câștigătoarea ediției de anul trecut, cota de piață a fost de 19,7%.

O creștere semnificativă a audiențelor au înregistrat și Franța, și Germania. Marea finală a adunat 7,4 milioane de telespectatori în Germania, în creștere cu 14%, în timp ce în Franța, 3,5 milioane de oameni au urmărit Finala Eurovision 2023 la televizor, în creștere cu 10%.

Suedia, care a făcut istorie câștigând pentru a șaptea oară concursul Eurovision, a înregistrat o audiență de 2,3 milioane de telespectatori, reprezentând peste 82% din totalul telespectatorilor din țară. Iar în Finlanda, care s-a clasat pe al doilea loc la această ediție, competiția s-a bucurat de cea mai bună audiență din 2007 încoace, cu 1,7 milioane de telespectatori, în creștere cu 71% față de 2022.

A 67-a ediție a competiției, găzduită de BBC la Liverpool, în numele Ucrainei, a unit publicul din întreaga lume, atât pe platformele liniare, cât și pe cele online, datorită serviciului public de media.

7,6 milioane de oameni au urmărit Marea Finală în direct pe YouTube, iar semifinalele au fost vizionate în direct de peste 3,2 milioane de persoane.

Pe TikTok, partenerul oficial al concursului Eurovision, cele 3 spectacole live au avut 4,8 milioane de vizualizări.

Dar, pe parcursul celor două săptămâni ale evenimentului, 105 milioane de utilizatori unici au înregistrat 315 de milioane de vizualizări, în creștere cu 40% față de anul trecut.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite