Reclama pe rețelele de socializare a adus un succes neașteptat unui magazin de gogoși din SUA căruia nu-i trecea nimeni pragul

13 martie 2019, 11:10

Agitație mare în magazinul de gogoși al lui Billy, asa cum se numește acest local dintr-o mică localitate din Texas. Dar lucrurile nu au fost asa de la bun început. La marea inaugurare de weekend-ul trecut nu a venit nimeni. Băiatul patronului a pus un mesaj pe Twitter.

Mesajul a fost retransmis de sute de mii de ori pe rețeaua de microblogging, iar în magazin au început să curgă clienții.

Dacă deschiderea a fost un eșec, a doua zi toate gogoșile au fost vândute. La fel și a treia zi când toată marfa a fost cumpărată chiar de Twitter, ai cărui reprezentanți au fost impresionați de răspunsul oamenilor la mesaj și au promovat magazinul pe contul oficial al companiei.

Indiferent cât de mult va ține acest dulce succes al magazinului de gogoși al lui Billy, un lucru este clar: în secolul XXI, promovarea pe internet este vitală.

 

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite

Cele mai citite pe aceeași temă

Elon Musk a anunțat că va renunța la numărul de telefon