Reclama pe rețelele de socializare a adus un succes neașteptat unui magazin de gogoși din SUA căruia nu-i trecea nimeni pragul

Dacă nu ești pe rețelele de socializare, nu exiști. Așa se poate rezuma povestea unui antreprenor din Texas care a deschis un magazin de gogoși căruia însă nu-i trecea nimeni pragul. Până când fiul patronului a pus un  mesaj pe internet: de două zile e coada și toate gogoșile au fost vândute.

13 Martie 2019, 11:10 (actualizat 13 Martie 2019, 13:32) |

Agitație mare în magazinul de gogoși al lui Billy, asa cum se numește acest local dintr-o mică localitate din Texas. Dar lucrurile nu au fost asa de la bun început. La marea inaugurare de weekend-ul trecut nu a venit nimeni. Băiatul patronului a pus un mesaj pe Twitter.

Mesajul a fost retransmis de sute de mii de ori pe rețeaua de microblogging, iar în magazin au început să curgă clienții.

Dacă deschiderea a fost un eșec, a doua zi toate gogoșile au fost vândute. La fel și a treia zi când toată marfa a fost cumpărată chiar de Twitter, ai cărui reprezentanți au fost impresionați de răspunsul oamenilor la mesaj și au promovat magazinul pe contul oficial al companiei.

Indiferent cât de mult va ține acest dulce succes al magazinului de gogoși al lui Billy, un lucru este clar: în secolul XXI, promovarea pe internet este vitală.

 

*
ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN ACTUALITATE
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 6°C 5°C
IASI 5°C 3°C
CLUJ 1°C 2°C
CONSTANTA 8°C 9°C
CRAIOVA 8°C 4°C
BRASOV 3°C 2°C
Vezi toate informatiile meteo
TVR +
Canalul TVR YouTube
ARHIVĂ ȘTIRI