Rețeaua Orange nu a fost disponibilă pentru mulți clienți. Problemele ar fi fost cauzate de o secționare multiplă în rețeaua de fibră optică

27 martie 2019, 16:09

Operatorul de telefonie mobilă a anunţat că problemele au apărut din cauza unor secţionări multiple în reţeaua de fibră optică şi că angajaţii lucrează pentru remedierea defecţiunilor.

În urma verificărilor, trei secţionări în fibra optica au fost identificate în judeţele Bistriţa-Năsăud, Braşov şi Mehedinţi. Două dintre acestea simultan, precizează compania. Probleme au întâmpinat utilizatorii din toată ţara.

Lipsa semnalului la telefon le-a dat emoţii mari oamenilor de afaceri ale căror companii depind de conexiune neîntreruptă la serviciile de voce şi date.

Compania a anunţat că serviciile au început să revină gradual la parametrii normali de funcţionare.

ACTUALIZARE Compania a revenit, pe pagina de Facebook, cu o completare la postarea inițială: „Au fost identificate 3 secționări ale rețelei de fibră optică în județele Bistrița-Năsăud, Brașov și Mehedinți. Două dintre secționări au fost simultane. Tehnicienii noștri au reușit să remedieze avaria cauzată de prima secționare și sunt în continuare pe teren. Serviciile încep să revină gradual la parametri normali de funcționare.”

Reprezentanţii companiei susţin că o parte dintre clienţi au rămas fără servicii de telefonie pentru că reţeaua de fibră optică a fost secţionată în mai multe sectoare. Nu au precizat însă şi care a fost cauza incidentului.

Pe pagina de Facebook a companiei, clientii din mai multe oraşe si-au exprimat indignarea că nu pot folosi telefonul. Reprezentanții companiei de telefonie mobilă au precizat că fac eforturi să remedieze problema în cel mai scurt timp

Salut, momentan, o parte dintre clienții noștri întâmpină dificultăți în accesarea serviciilor de voce și date, precum și a aplicațiilor Orange. Această situație se manifestă ca urmare a secționării multiple în rețeaua de fibră optică. Colegii noștri din departamentul Tehnic lucrează deja la remedierea problemei. Ne cerem scuze pentru neplăceri și îți mulțumim pentru înțelegere. Revenim imediat ce avem noutăți„, este mesajul postat de operatorul Orange pe Facebook.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite