Răzvan Dobre, managerul unui hotel din Mamaia, despre rezervarea șezlongurilor: “Este un aspect mai greu de realizat. Probabil, se poate face cu plata unei garanții”

2 iunie 2021, 14:39

În acest document este un articol care prevede inclusiv programarea online și rezervarea din timp a unui șezlong. Iar cei care nu respectă măsurile riscă să fie amendați. Despre acest subiect a vorbit, într-o ediție specială a Știrilor TVR, Răzvan Dobre, managerul unui hotel din Mamaia.

„Este un aspect mai greu de realizat (n.red. – rezervarea șezlongurilor). După cum se știe, la plajă este primul venit, primul servit, în ideea că plaja este deschisă tuturor și toți operatorii încearcă să își ocupe șezlongurile cât mai eficient. Nu ne putem aștepta să facem rezervări și pe urmă lumea să nu vină. E destul de dificil, mai ales când ai de coordonat 500-1000 de șezlonguri. Probabil, pentru anumite sectoare de plajă se poate face o rezervare a șezlongului, cu plata unei garanții. În cazul în care nu vii, șezlongul acela nu poate rămâne neocupat ”, a spus Răzvan Dobre.

O altă recomandare spune că se va evita pe cât posibil servirea alimentelor neambalate. Răzvan Dobre a explicat cum vor funcționa barurile de pe plajă:

„Barurile de pe plajă vor funcționa, dar cu servirea angajaților către șezlonguri. Plaja este un spațiu public, nu poți intervine cuiva să vină cu mâncare de la magazin sau cu o înghețată de la tarabă”.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite

Cele mai citite pe aceeași temă

Trei vești proaste despre vacanțele de anul acesta

România a pierdut un milion de turiști străini, în ultimii patru ani