„Punctul G al Europei” – campanie turistică lansată de Lituania chiar înaintea vizitei Papei Francisc

9 august 2018, 23:16

O abordare neconvențională, criticată de unii și salutată de alții.

Turiștii străini sunt invitați să găseasca punctul G al Europei.

Acesta este sloganul de bază al campaniei pentru promovarea capitalei Vilnius, în special în rândul persoanelor cu vârste cuprinse între 18 și 35 de ani.

Sloganul este redactat în engleză: „Nimeni nu ştie unde este, dar cînd îl găseşti este uimitor”.

Premierul a vorbit despre o modalitate ciudată de a face campanie și a cerut, fără succes, primăriei locale să amâne campania după vizita Papei, în toamnă.

Reprezentanții Bisericii Catolice au criticat mesajul campaniei. Afișele vor apărea pe străzile din Berlin și Londra, iar campania publicitară pe internet va dura o lună.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite