Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand Politica de cookies Vezi și Politica de Confidenţialitate care face referire la modul în care colectăm, folosim şi partajăm datele dumneavoastră pentru a va oferi serviciile TVR precum şi modul în care folosim platformele sociale.

Promovarea online amenință televiziunile. Ronaldo, cel mai popular pe Twitter înainte de Rio

Videoclipul de promovare al companiei Nike pentru Cupa Mondială, cu Cristiano Ronaldo în rolul principal, a adunat 78 de milioane de privitori în patru zile in mediul online, potrivit bloomberg.com. Prezența pe Web a superstarului lui Real Madrid, cel mai popular sportiv pe Twitter, a fost decisivă.

03 Iunie 2014, 16:25 (actualizat 03 Iunie 2014, 16:39) | Florian Petrică |
Cei mai valoroși jucători ai lumii, Cristiano Ronaldo și Lionel Messi

În doar câteva ore videoclipul a ajuns la 26 de milioane de internauți, fani ai portughezului. Spotul de patru minute a fost postat pe 25 aprilie pe platformele YouTube și Twitter, iar la TV a ajuns patru zile mai târziu.

Suficient pentru a avea o dovadă în plus că publicitatea online asaltează serios televiziunea clasică. Concurenții de la Adidas au venit cu propria variantă, al cărei protagonist este Lionel Messi. Videoclipul a fost lansat simultan la TV și pe internet pe 24 mai.

Pentru Cupa Mondială, Adidas a pregătit de asemenea centre media în cinci orașe, printre care Shanghai și Moscova. Acestea sunt similare redacțiilor jurnalistice și includ editori, regizori și cameramani gata să posteze fotografii și videoclipuri.

În același timp, Nike va deplasa peste 250 de persoane în SUA, China și Brazilia, specializate în activitatea specifică rețelelor de socializare.

Nike și Adidas își dispută supremația pe o piață mondială a fotbalului estimată la 5,5 miliarde de dolari, iar promovarea online devine din ce în ce mai importantă.

Anul acesta, corporațiile vor cheltui aproape 70 de miliarde de dolari pe segmentul televiziunii, cu aproximativ 13 miliarde mai mult decât online, informează eMarketer, citat de bloomberg.com. Potrivit estimărilor, internetul va depăși televiziunea, la Cupa Mondială din Rusia, din 2018.

Articole pe aceeaşi temă
 
ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN ECONOMIE
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 33°C 34°C
IASI 34°C 32°C
CLUJ 31°C 31°C
CONSTANTA 28°C 29°C
CRAIOVA 33°C 33°C
BRASOV 30°C 29°C
Vezi toate informatiile meteo
CURS BNR - 20 August 2018, 20:06
 
INDICI BVB
 
INDICE BET
Data: 20-08-2018
Deschidere: 8185.49
Maxim: 8242.26
Mimim: 8183.19
Variatie: 0.6%
TLV
2.37
0%
TGN
349.50
2.33%
SNP
0.33
1.38%
FP
0.88
0.23%
SNG
32.60
0.15%
BRD
14.12
0.57%
SIF5
2.15
2.12%
DIGI
27.70
0.71%
EL
10.36
1.76%
SIF4
0.75
0%
ARHIVĂ ȘTIRI