Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand Politica de cookies Vezi și Politica de Confidenţialitate care face referire la modul în care colectăm, folosim şi partajăm datele dumneavoastră pentru a va oferi serviciile TVR precum şi modul în care folosim platformele sociale.

Pietoni în beznă, în fața mașinilor. Pe centura Capitalei nu sunt stâlpi de iluminat. Șoferii cer înlocuirea trecerilor de pietoni cu pasarele

Centura Capitalei devine un "bulevard" periculos, lucru recunoscut inclusiv de reprezentanţii companiei de drumuri. Există treceri pe care pietonii traversează noaptea, în beznă, printre maşini care trec în viteză. Administratorii centurii susţin că vor instala stâlpi de iluminat şi vor proiecta pasarele pentru cei care lucrează sau locuiesc de-a lungul centurii. Cât despre o nouă centură, în regim de autostradă, nici nu a început şantierul.

09 Ianuarie 2019, 18:48 (actualizat 09 Ianuarie 2019, 22:50) |
Pietoni în beznă, în fața mașinilor
EMBED VIDEO LINK CU VIDEO
Embed:
Link:

Cătălin Deacu, jurnalist TVR: "Pentru pietoni, este o adevărată provocare să traverseze șoseaua de centură. Riscă să fie loviți de mașinile care circulă cu viteză, pentru că trecerile de pietoni nu sunt luminate".

În zona de nord, între Mogoşoaia şi Otopeni, există marcaje care ar trebui să îi protejeze pe pietoni. De fapt, devin capcane mortale noaptea, pentru că nu sunt luminate.

Centura este drum de viteză, unde şoferii ar trebui să circule cu cel mult 80 de kilometri pe oră. Realitatea este alta, iar pietonii îşi fac lumină cu telefonul pentru a putea traversa pe zebră.

Șoferii cer montarea stâlpilor de iluminat şi înlocuirea zebrelor cu pasarele. Și acolo unde sunt stâlpi, luminile nu funcţionează.

Trecerile de pietoni au fost trasate pentru că de-a lungul centurii s-au dezvoltat tot mai multe clădiri de birouri, hale şi chiar cartiere de locuit. Specialiştii avertizează că zona se dezvoltă haotic, iar actuala centură devine o arteră a oraşului. Deja circulă pe aici transportul în comun.

Administratorul șoselei, compania de drumuri, ia măsuri la primăvară. Atunci ar putea monta primii stâlpi de iluminat.

Bucureștiul a rămas una dintre puținele capitale europene fără o centură ocolitoare în regim de autostradă.

Construcția primului tronson sudic, de 52 de kilometri, a fost scoasă la licitație și ar urma să înceapă, cel mai devreme, în 2020.

ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN ACTUALITATE
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 2°C -1°C
IASI -1°C -5°C
CLUJ 0°C 0°C
CONSTANTA 5°C 5°C
CRAIOVA 4°C 0°C
BRASOV 1°C -1°C
Vezi toate informatiile meteo
CURS BNR - 20 Ianuarie 2019, 20:23
 
INDICI BVB
 
INDICE BET
Data: 18-01-2019
Deschidere: 7184.84
Maxim: 7316.45
Mimim: 7184.84
Variatie: 0.23%
TLV
1.81
0%
BRD
11.00
0%
FP
0.85
1.66%
SNN
7.92
3.7%
SNG
28.55
0.53%
TGN
333.50
4.35%
SNP
0.31
1.78%
DIGI
25.20
2.57%
CMP
0.96
11.19%
SIF5
2.09
0%
ARHIVĂ ȘTIRI