Peugeot 308 GTI, leul care moşteneste campioni

26 octombrie 2017, 11:48

Leul pe care Adi Teslovan l-a putut testa pe Motor Park de la Adâncata are ADN sportiv. Motivul este simplu aşa cum ne dezvăluie constructorul, „performantele lui Peugeot 308 GTi au fost dezvoltate împreună cu  echipa de ingineri  ai diviziei Peugeot Sport (etriere, discuri de frână cu  dimensiune de 380mm, suspensie sport care apropie şasiul cu 11mm faţă de suprafaţa de rulare, diferential Torsen, dotări care împreuna cu pachetul Sport,  disponibil în standard, contribuie la un obiectiv comun: placere nelimitată pe drum. Echipat cu tehnologie avansată, 308 GTi dispune de sisteme de asistenţă performanţe eficiente care simplifică şi imbogăţeste experienţa de condus.

PEUGEOT 308 GTi by PEUGEOT SPORT dispune de 270 CP, putere produsă de motorul THP S&S BVM6, capabil să livreze performanţe la nivel înalt în segmentul său.
Adi Teslovan a fost impresionat de performanţele lui Peugeot 308 GTI, pe care îl consideră un fel de „Mea culpa” in faţa fanilor/ „petrolheads-ilor” făcut de Peugeot după atâta amar de vreme în care a fost departe de ei.
„Este o reincarnare a celebrului 306 Rally, Acest gen de maşini crează valoare adaugată brandurilor şi apropie fanii de marca respectivă. Apreciez garda la sol mai mică cu 11mm faţă de modelul uzual, are acelaşi motor ca şi RCZ-R dar updatat cu system de injecţie nou şi cu o mai buna plajă de cuplu. Suspensia este mult mai rigidă, conferă o precizie mai bună a direcţiei. Ce m-a impresionat cel mai mult sunt frânele Alcon, pe care le-am tesat şi care au răspuns exact aşa cum am avut nevoie. Un alt plus pe care îl apreciez este autoblocantul Torsen, la fel ca modelul mai mic 208, cred ca inginerii de la Peugeot şi-au propus să-l detroneze pe regele segmentului VW GOLF GTI.
Am apăsat butonul Sport, am trezit la viață mașina – se schimbă imediat sunetul motorului, cu toate astea putem folosi mașina și în mod uzual, pentru deplasări de zi cu zi. Pe circuit senzația nu s-a schimbat, direcția mi s-a părut foarte precisă, și un punct în plus am găsit-o foarte prietenoasă pe viraje. Ca puncte minus, nu are padele, pe volan (fanii Golfului vor fi dezamăgiți de acest aspect), și mecanica cutiei de viteze este puțin neclară, mi s-a părut că desenul ei nu este foarte clar.”

 

 

 

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite