Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand Politica de cookies Vezi și Politica de Confidenţialitate care face referire la modul în care colectăm, folosim şi partajăm datele dumneavoastră pentru a va oferi serviciile TVR precum şi modul în care folosim platformele sociale.

Partidele, campanie electorală în online. PSD a creat o aplicație pentru telefon, USR are buget mărit pentru alegeri

Partidele politice schimbă strategia pentru alegerile europarlamentare și se mută în mediul online. Mii de persoane vor face campanie pentru social-democrați, liberalii își obligă candidații să comunice personal cu internauții, iar USR susține că a alocat pentru campaniile online o treime din bugetul lor pentru scrutinul din mai.

07 Aprilie 2019, 18:37 (actualizat 07 Aprilie 2019, 19:46) |
Partidele, campanie puternică în online
EMBED VIDEO LINK CU VIDEO
Embed:
Link:

Social-democrații vor o campanie mult mai elaborată în mediul online. Cei din conducerea partidului au la dispoziție chiar și o aplicație cu circuit închis, care poate fi folosită pe smartphone. Pentru euroalegeri vor mobiliza sute de mii de oameni.

Codrin Ștefănescu, secretar general al PSD: "Noi anticipăm în jur de 537.000 de membri de partid cu conturi pe rețelele de socializare".

Victor Negrescu, candidat la europarlamentare, PSD: "Îmi place să postez singur, să fie cât mai corect și cât mai real mesajul pe care-l comunic. Mi-aș dori să avem și mai multe comentarii, să putem avea o interacțiune".

În online, Puterea își promovează măsurile luate, iar Opoziția le critică. Se adresează cu toții sutelor de mii de oameni care urmăresc pe rețelele de socializare postările celor mai cunoscuți politicieni.

Robert Sighiartău, șeful de campanie al PNL: "Le-am spus foarte clar că trebuie să comunice mult mai mult cu oamenii în următoarea perioadă, inclusiv în zona online. Și să comunice ei, nu ne dorim conturile, nu vrem să fie administrate de eventuali consilieri".

Aproape jumătate de milion de cetățeni sunt, în online, cu ochii pe PSD, PNL și USR.

Dan Barna, președinte USR: "Aproape o treime din bugetul nostru de campanie este direcționat pentru mediul online, pentru că o mare parte din cetățenii activi ai României sunt conectați online printr-un telefon mobil sau printr-o tabletă și e important ca mesajul nostru să ajungă la ei".

Specialiștii în comunicare susțin însă că politicienii preferă mesajele online, pentru că nu implică prea multe costuri.

Antonio Momoc, specialist în comunicare politică: "Ceea ce știu partidele politice este un lucru cert, şi anume că publicitatea şi comunicarea politică în online este cea mai ieftină dintre toate şi cea mai bine targetată. Pe internet ajungi mult mai sigur şi mult mai ieftin la targetul tău, cu mesajul tău, evident că partidele dau această impresie astăzi mai mult decât altădată că se concentrează pe mediul online".

Campania electorală începe la sfârșitul acestei luni. Între timp, partidele se luptă cu bannerele care au devenit deja virale pe rețelele de socializare. Mesajul început de PSD a fost continuat de Pro România și încheiat de cel al alianței USR-PLUS.

Articole pe aceeaşi temă
 
ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN ACTUALITATE
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 23°C 24°C
IASI 23°C 22°C
CLUJ 20°C 21°C
CONSTANTA 21°C 22°C
CRAIOVA 22°C 25°C
BRASOV 20°C 21°C
Vezi toate informatiile meteo
CURS BNR - 24 Mai 2019, 12:38
 
INDICI BVB
 
INDICE BET
Data: 24-05-2019
Deschidere: 8109.89
Maxim: 8132.36
Mimim: 8099.84
Variatie: 0.1%
TLV
2.12
1.42%
BRD
10.82
0.37%
SNP
0.36
0.14%
FP
0.96
0.41%
TGN
357.00
0%
SNG
33.95
0.15%
DIGI
24.00
0.42%
COTE
79.00
0.51%
SIF5
2.09
0.48%
EBS
155.35
1.7%
ARHIVĂ ȘTIRI