Păcăliţi de o agenţie de transport. O familie din Timiş a aşteptat în zadar un microbuz care să-i ducă în Spania. Reacţia companiei

9 iunie 2019, 21:39

Familia Vega trebuia să plece sâmbătă după-amiază în Spania. Și-au cumpărat bilete de la agenția Tabita Tour din Timișoara și au mers la punctul de îmbarcare. De aici a început coșmarul.

Am venit de la ora două după-amiază și este ora 19 jumătate seară și stăm patru persone fără să fim luați în considerare. Am sunat și ne-a zis să așteptăm în fața agenției că vine o mașină să ne ducă la Arad”, spune Aurel Vega.

După ora 16.00 nu a mai răspuns nimeni la telefoanele firmei.

Păgubiții s-au întors în cele din urmă acasă, de unde și-au căutat un alt mijloc de transport până în Spania.

Ei sunt hotărâți să-și recupereze banii pe bilete, dar vor să fie despăgubiți și pentru zilele cât au întârziat la serviciu, respectiv la școală.

“În primul rând ne cerem scuze față de clienții noștri. Incidentul care a avut loc în stația din Timișoara s-a datorat unor erori umane, dar și tehnice. Compania noastră a fost săptămâna trecută victima unui atac cibernetic, care a pus în dificultate sistemul nostru de informații. Motiv pentru care website-ul companiei nici nu funcționează. Situația se va remedia în cel mai scurt timp, iar clienții noștri vor primi întreaga suma înapoi, dar și o călătorie gratis pentru ruta România – Spania. Compania noastră transportă anual peste 500.000 de pasageri, iar în cei 20 de ani de activitate ne-am propus întotdeauna să fim aproape de clienții noștri, încercând să le oferim servicii profesioniste și de încredere. Suntem întotdeauna deschiși la sugestiile clienților și la o continuă îmbunătățire„, a precizat Ioan Sighiartău, director general Tabita Tour.

 

 

 

 

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite