Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand Politica de cookies Vezi și Politica de Confidenţialitate care face referire la modul în care colectăm, folosim şi partajăm datele dumneavoastră pentru a va oferi serviciile TVR precum şi modul în care folosim platformele sociale.

ONG-urile sar în ajutorul DSP. Se pregătește un call center bazat pe voluntariat care va răspunde întrebărilor pacienților

În fiecare situație critică societea civilă a reacționat și a oferit sprijin și ajutor. Așa se întâmplă și acum când DSP-urile sunt depășite de situație. ONG-urile s-au organizat și sar în ajutor. De data acesta nu este vorba despre măști și echipamente ci de un call center, bazat pe voluntari care să răspundă la telefoane celor care sună la DSP. Raluca Paraschiv, președinte Geeks for Democracy, a vorbit la TVR despre această inițiativă.

05 August 2020, 11:11 (actualizat 05 August 2020, 11:42) |
Linie telefonica gratuita pentru cei care au nevoie de explicatii de la DSP
EMBED VIDEO LINK CU VIDEO
Embed:
Link:

Raluca Paraschiv a explicat că voluntarii implicați în proiect preiau din apelurile DSP. Linia telefonică se adresează pacienților, persoanele care au un test pozitiv, persoanele care sunt contacți ai unui depistat pozitiv.

Urmează să preia apelul unul dintre voluntarii noștri foarte instruit și foarte empatic, pentru că empatia este o componentă importanta, să nu uităm că sunt oameni care se îngrijorează (...) Voluntarii vor înregistra datele persoanei respective, vor da informațiile pe care le vom avea de la specialiștii DSP, ca un fel de scenariu, pentru că sunt anumite proceduri care sunt stabilite deși ele nu sunt comunicate public foarte bine (...) Întrebările acestea pe care oamenii și le pun, la care noi să putem răspunde mai rapid, a declarat Raluca Paraschiv.

Se dorește ca linia telefonică să funcționeze non-stop, dar acest lucru va fi posibil în funcție de numărul de voluntari care se vor implica. Persoanele care vor răspunde la telefoane vor fi instruite cu ajutorul unor scenarii realizate de reprezentanții DSP, pe baza experiențelor de până acum, a explicat președintele Geeks for Democracy.

Partea tehnică a call centeru-lui va fi activă începând de mâine, apoi urmează instruirea.

Articole pe aceeaşi temă
 
ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN CORONAVIRUS
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 28°C 29°C
IASI 26°C 27°C
CLUJ 26°C 26°C
CONSTANTA 23°C 23°C
CRAIOVA 28°C 27°C
BRASOV 25°C 25°C
Vezi toate informatiile meteo
TVR +
Canalul TVR YouTube
ARHIVĂ ȘTIRI