Oferte prăfuite și neatractive, în pliantele agențiilor de turism. Cum arată standurile altor țări, la un târg internațional

7 aprilie 2019, 19:12

10 mii de expozanți din 180 de țări au venit anul acesta la târg cu un singur scop: să atragă cât mai mulți turiști! Pentru asta și-au pus la bătaie imaginația și cele mai noi gadgeturi. În schimb, agențiile românești au venit cu multe pliante.

Deși tema din acest an a standului României a fost promovarea turismului viticol, vizitatorii au fost întâmpinați cu poze și filme de prezentare, mai puțin cu pahare de vin. În schimb, la standul nemților care promovau regiunile viticole era veselie mare.

Pentru a promova timpul petrecut în natură, unii expozanți au recreat o pădure adevărată în doar câțiva metri pătrați.

Un banal traseu de biciclete într-un sătuc german sau o plimbare în Luxemburg sunt promovate cu ochelari speciali. Tinerii care prezentau atracțiile auziseră de România, dar nu de la colegii lor din turism.

Republica Dominicană a adus chiar o cascadă, iar cei interesați de destinațiile exotice au putut chiar să se relaxeze pe nisipul fin. Pentru unii a fost decisiv în alegerea vacanței.

Rezultatele promovării de la târgurile de turism se vor vedea abia la anul. Atunci vom ști dacă pliantele noastre i-au convins pe străini să viziteze România.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite

Cele mai citite pe aceeași temă