Noul pod suspendat de la Brăila, aflat încă în construcție, are nevoie de reparații de urgență
Imagini cu inflitrațiile de apă din structura de bază a pilonilor de susținere au fost văzute de toată lumea pe internet.
Este o situaţie neprevăzută, susţin reprezentanţii Companiei de drumuri, care au cerut deja o expertiză tehnică și intervenția de urgență a experților.
„Apariția recentă a infiltrațiilor la blocurile de ancoraj de la Podul suspendat peste Dunăre de la Brăila nu afectează structura podului și nici nu pun, în viitor, în pericol siguranța circulației, reprezentând o situație neprevăzută pe care CNAIR și constructorul o tratează cu prioritate„, a precizat compania, într-o comunicare de presă.
Intervenția trebuie făcută însă de urgență.
Podul suspendat de la Brăila este prezentat ca o „minune” inginerească. Va avea 38 de metri înălțime și va fi lung de aproape 2 kilometri. Pilonii însă vor atinge 200 de metri înălțime.
În această vară urmează să fie întinse cablurile principale, de 6.700 de tone și 60 de centimetri diametru.
Podul va fi cel mai mare din România și al treilea din Europa. Va costa 2 miliarde de lei.