Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand Politica de cookies Vezi și Politica de Confidenţialitate care face referire la modul în care colectăm, folosim şi partajăm datele dumneavoastră pentru a va oferi serviciile TVR precum şi modul în care folosim platformele sociale.

Noul director al McDonald’s vrea să înlocuiască în meniu vita cu puiul. E mai ieftin pentru clienţi

Pe măsură ce Don Thompson, în vârstă de 49 de ani, îşi intră în rolul de director executiv al celui mai mare lanţ de restaurante din lume clienţii vor avea de ales dintre mai multe produse care conţin carne de pui în detrimentul preparatelor din carne de vită.

02 Iulie 2012, 23:22 |
Directorul general Don Thompson susţine că va urma întocmai strategia McDonald`s. / FOTO: www.financialpress.com

Don Thomson se va abate de la cartea de bucate a McDonald’s, care conţine 160 de reţete, unde se regăsesc aripioare de pui cu os şi salate cu piept de pui, pentru a vinde noi feluri de mâncare cu mai multă priză la consumatorii cu buget redus, din cauza crizei economice mondiale.

Thomson a numit acestă schimbare “o ocazie formidabilă”, potrivit Bloomberg.

Unele exemple grozave includ produse ca Chicken McBites şi McWrap. Clienţii noştri ne-au permis să ne extindem meniul aşa că vom intra pe noi categorii cu noi produse” a spus Thomson.

McDonald’s caută să atragă clienţii americani economi cu produse din carne de pui, care sunt mai ieftine decât alte proteine, conform spuselor lui Bryan Elliott, analist la firma Raymond James & Associates din St. Petersburg, Florida.

Consumatorii au probleme cu banii, iar costurile puiului sunt mult mai mici decât ale cărnii de vită”, a adăugat el.

Restaurantele McDonald’s şi ale altor firme de fast-food suferă din cauza programelor de austeritate care se desfăşoară în Europa, lucru care scade încrederea consumatorilor din Statele Unite ale Americii (SUA) şi încetineşte creşterea economică în Asia.

Vânzările la restaurantele McDonald’s deschise de mai mult de un an au crescut cu doar 3,3% la nivel mondial în luna mai, deşi estimările analiştilor erau pentru 5,2%.

Pe bursă McDonald’s a scăzut cu 12% anul acesta, iar o acţiune s-a devalorizat cu 0,5% şi a ajuns la preţul de 88.07 dolari.

Hrană mai sănătoasă

"Carnea de pui este privită ca fiind mai sănătoasă şi acesta este un element important în luarea noilor decizii", crede Elliott.

Un hamburger Big Mac are 550 de calorii, în timp ce o porţie cu şase bucăţi de Chicken McNuggets are doar 280 de calorii.

În ultima săptămână compania a pus în vânzare Spicy Chicken McBites, cu 410 calorii, în restaurantele din SUA.

Tendinţele de consum arată că americanii preferă puiul, deoarece consumul acestui tip de carne va creşte cu 1,7%, la 37 de kilograme de persoană în 2013. Consumul de carne de vită va scădea cu 2,2% anul viitor, la 25 de kilograme de persoană, potrivit datelor Ministerului Agriculturii din SUA.

Thompson, care a făcut cunosţinţă americanilor cu produsele speciale din gama McCafe, a început munca la McDonald’s acum 22 de ani ca electrician.

S-a ocupat de regiuni ca Denver, San Diego şi, înainte de a fi numit director general, a fost preşedinte al McDonald’s SUA din 2006 până în 2010.

După Jim Skinner, fostul director general al McDonald`s, Thompson era cel mai bine plătit director al companiei cu un venit anual de 4.07 milioane de dolari, incluzând salariul de 829.000 de dolari.

Planuri strategice

În cadrul firmei m-am ocupat de iniţiative şi planificare strategică”,a  declarat Thompson într-un interviu dat la începutul acestui an. El a adus băuturile McCafe din Australia în SUA, în 2009, iar acum le introduce şi în Canada.

Tot el a condus şi schimbările arhitecturale, prin adăugarea a două benzi de deservire pentru maşini şi prelungirea programului de lucru.  40% dintre restaurantele McDonald`s din SUA sunt deschise non-stop.

Lanţul de restaurante fast-food a introdus produsele McWrap şi iaurturile cu fructe McCafe în ultimii cinci ani, tocmai pentru a mulţumi consumatorii atenţi la sănătatea lor, dar şi pentru a atrage clientela şi în timpul după-amiezelor.

Cartea de bucate

Reţetarul McDonald’s poate fi un punct forte, dar poate fi şi o slăbiciune, dacă meniul este prea diversificat, crede Darren Tristano, vicepreşedinte executiv la firma de cercetare Technomic.

Trebuie să se asigure că noile tipuri de mâncare pot fi preparate rapid peste tot”, a mai spus el.

Don Thompson a declarat într-un interviu că strategia McDonald`s, supranumită "Planifică să câştigi", a rămas neschimbată. “O schimbare la nivel de conducere la Mc Donald`s nu este o modificare a strategiei”, a mai spus el.

McDonald’s are mai mult de 33.500 de locaţii deschise în întreaga lume, dintre care aproape 80% sunt francize.

ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN ECONOMIE
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 23°C 22°C
IASI 23°C 25°C
CLUJ 22°C 23°C
CONSTANTA 20°C 20°C
CRAIOVA 23°C 23°C
BRASOV 22°C 22°C
Vezi toate informatiile meteo
CURS BNR - 16 Octombrie 2018, 03:46
 
INDICI BVB
 
INDICE BET
Data: 15-10-2018
Deschidere: 8393.9
Maxim: 8460.08
Mimim: 8391.98
Variatie: 0.57%
TLV
2.30
0.43%
EL
10.52
0.19%
SNP
0.38
1.32%
SNG
33.60
0.6%
BRD
13.22
0.3%
FP
0.93
1.09%
SIF4
0.62
1.59%
DIGI
28.90
1.75%
SIF2
1.21
2.17%
SIF5
2.15
0%
ARHIVĂ ȘTIRI