Ministerul Turismului pregătește o nouă campanie cu brandul Dracula

6 decembrie 2017, 21:57

13 milioane de euro – este bugetul record pe care l-ar putea avea Ministerul Turismului anul viitor. Autoritățile pregătesc deja o campanie de promovare externă a României. Personajul principal la care se gândesc să reprezinte țara nu este o surpriză: contele Dracula.

Brandul Dracula va fi promovat în paralel cu frunza, logo care a stârnit controverse din cauza prețului, peste 850.000 de euro. Reprezentații Ministerului Turismului susțin că nu pot renunta la acest simbol până în 2020. Așa că singura soluție este să folosească în același timp și frunza și vampirul.

Imaginea lui Dracula a mai fost folosită pentru promovarea României acum 12 ani. Autoritatea de turism a comandat atunci bannere și cinci clipuri publicitare cu tema „Țară de basm”, în care personajul principal era celebrul vampir. Campania s-a dovedit un eșec.

Clipurile cu Dracula au costat aproximativ 200.000 de euro și chiar directorul autorității pentru turism care se ocupă de promovare le-a considerat un eșec și a cerut refacerea lor. Afacerea s-a încheiat cu două condamnări definitive. În prezent, clipurile nu mai sunt în posesia Ministerului Turismului.

Aproape 2 milioane și jumătate de turiști străini au vizitat România în primele zece luni ale anului, potrivit Institutului de Statistică. Ministerul Turismului estimează că numărul lor va crește cu 10%, anul viitor.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite