Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand Politica de cookies Vezi și Politica de Confidenţialitate care face referire la modul în care colectăm, folosim şi partajăm datele dumneavoastră pentru a va oferi serviciile TVR precum şi modul în care folosim platformele sociale.
LIGA I

Mihai Stoica şi Laurenţiu Reghecampf critică pregătirea fizică de la echipa naţională

Managerul general al Stelei, Mihai Stoica, a afirmat, într-o conferinţă de presă, că nu se pune problema ca jucătorii Stelei să boicoteze naţionala, dar a afirmat că este o diferenţă mare de antrenamente între cele efectuate sub conducerea lui Laurenţiu Reghecampf, comparativ cu cele ale lui Victor Piţurcă, iar campionii riscă să nu facă faţă calendarului competiţional încărcat.

Naţionala va înfrunta Slovacia vineri, pe Arena Naţională.

03 August 2013, 17:01 |
Mihai Stoica susţine că pregătirea fizică de la echipa naţională este retrogradă

"Echipa naţională va juca miercuri cu Slovacia, noi vom juca duminică cu Dinamo. Urmează după meciul cu CFR, play-off-ul Ligii Campionilor. Nu poţi să laşi jucătorii să plece duminică la Mogoşoaia, ca luni să facă un antrenament de alergare în picioarele goale. S-au schimbat multe în fotbal, iar dacă cei care au în mâini destinele echipei naţionale, e grav.

Jucătorii noştri, luni dimineaţă, trebuie să aibă un antrenament de trx şi refacere aici, pentru că noi avem foarte multe meciuri de jucat şi trebuie să fim în priză tot timpul. Dacă schimbăm metode şi ne apucăm de antrenamente din astea pe vechi, avem mari probleme. Jucătorii după ce mergeau zece zile la echipa naţională, schimbând metodele de antrenament, şi iertaţi-mă se vede cum joacă echipa naţională şi cum jucăm noi cu aceiaşi jucători, e o diferenţă foarte mare.

Cred că nu este nicio ruşine să înveţi de la cineva mai bun ca tine. Nu vreau să fiu maliţios, dar dacă metodele pe care le-a aplicat clubul nostru şi s-au dovedit viabile în campionat şi Liga Europa, oricând putem învăţa de la unii mai tineri, oricând putem să aplicăm un model de succes.

Nu putem să fim de acord ca selecţionerul să cheme jucătorii noştri, fără ca să fie o acţiune oficială a echipei naţionale şi să-i certe, să-i interogheze, să-i ancheteze şi să facă chestii de genul ăsta. Nu, asta nu se va întâmpla niciodată cât noi vom fi în clubul ăsta. Începând de astăzi, noi vom respecta regulamentul şi vom pune la dispoziţia echipei naţionale jucătorii cum spune regulamentul. Nu va exista niciun jucător care să întârzie. Jucătorii Stelei vor fi la echipa naţională luni seară pentru marele meci cu Slovacia", a declarat managerul general al Stelei, într-o conferinţă de presă.

De asemenea, Mihai Stoica a afirmat că, din punctul de vedere al roş-albaştrilor, nu există niciun conflict cu selecţionerul Victor Piţurcă şi că echipa campioană are motive întemeiate ca jucătorii Stelei să contribuie cât mai substanţial la succesele echipei reprezentative.

"Din punctul nostru de vedere nu există niciun conflict între echipa naţională a României şi jucătorii echipei Steaua şi doresc să opresc aceste schimburi de replici care nu fac bine fotbalului românesc. Nu vom boicota niciodată echipa naţională. Dimpotrivă, cei care păstoresc echipei naţionale trebuie să ne mulţumească, să mulţumească în primul rând staff-ului echipei noastre, lui Laurenţiu Reghecampf, pentru că îi datorează şansele pe care le mai are echipa naţională pentru a mai ajunge în baraj şi a se califica la CM din Brazilia, pentru că dacă jucătorii noştri nu ar fi fost atât de bine pregătiţi, pentru că echipa naţională se bazează foarte mult, atunci nu mai erau rezultatele care au fost.

E normal ca selecţionerul să înceteze cu atacurile astea. Nu e normal să se atace o echipă care reprezintă fotbalul românesc la cel mai înalt nivel. Nu vom proceda la fel, nu vom discuta despre echipa naţională şi problemele pe care le are selecţionerul înaintea meciurilor cu Ungaria şi Turcia. După FRF, poate cea mai interesată entitate sportivă de rezultatele echipei naţionale este Steaua Bucureşti, pentru că dacă echipa are rezultate, cota jucătorilor creşte, dacă echipa naţională se califică la Cupa Mondială, Stelei îi va ajunge o sumă foarte mare în cont.

Nu punem niciun interes mai presus de interesul clubului, iar interesul echipei naţionale este, în acest caz, interesul Stelei. Dorim prea mult binele echipei naţionale ca să se poată interpreta altfel acţiunile noastre", a mai spus Mihai Stoica.

Selecţionerul Victor Piţurcă va anunţa duminică, 11 august, lotul complet pentru partida amicală cu Slovacia, de pe Arena Naţională, de vineri, de la ora 21:00.

Meciul Stelei contra Concordiei Chiajna, din această sâmbătă, a fost amânat de LPF la o dată care va fi anunţată ulterior, astfel că următoarele jocuri ale campioanei vor fi cele de marţi, cu Dinamo Tbilisi, de pe Arena Naţională, din manşa a doua a turului al treilea preliminar al Ligii Campionilor (în tur, elevii lui Laurenţiu Reghecampf s-au impus cu 2-0), şi cele de duminică, 11 august, cu Dinamo.

Articole pe aceeaşi temă

ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN SPORT