Alimente sănătoase, produse tradiţionale şi de artizanat, toate într-un mall virtual. E primul mall ţărănesc din ţară care funcţionează pe internet. Producătorii învaţă să-şi expună marfa în mediul virtual şi să folosească un cod rapid care să poată fi scanat cu telefonul mobil.
Cererea tot mai mare a orăşenilor pentru alimente bio şi produse tradiţionale se întâlneşte cu oferta ţăranilor care nu au unde-şi vinde produsele din gospodărie pe internet. Este proiectul unor organizaţii neguvernamentale şi grupuri de iniţiativă locală din judeţul Braşov.
"Mall-ul ţărănesc" de pe net este aprovizionat de 120 de producători, dintre care aproape jumătate sunt din Țara Făgăraşului, iar restul din alte zone ale ţării.
Carnea provine de la animale crescute tradiţional.
Unul dintre avantajele mall-ului ţărănesc este lipsa intermediarilor. Produsele pot fi cumpărate direct din gospodării, pot fi aduse de producători la client, iar cu timpul, vor putea fi vândute în magazine cu specific.
Etichetele produselor contin coduri speciale pentru acces rapid pe telefonul mobil către magazinele producătorilor înscrişi pe platforma malltaranesc.ro. Mai mult, astfel de coduri vor fi afişate şi pe porţile gospodăriilor de la sate, astfel încât, orăşenii care le vor scana vor afla ce pot cumpăra din gospodaria respectivă.