Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand Politica de cookies Vezi și Politica de Confidenţialitate care face referire la modul în care colectăm, folosim şi partajăm datele dumneavoastră pentru a va oferi serviciile TVR precum şi modul în care folosim platformele sociale.
VIDEO ORA DE BUSINESS

Majoritatea site-urilor de cumpărături din România sunt destinate îndeosebi femeilor

Studiul realizat de Google România mai arată că bărbaţii cheltuiesc mai mult pe internet decât femeile, aşa că magazinele de electronice vând în medie produse de cel puţin 300 de lei pentru fiecare client în parte.

26 Noiembrie 2012, 20:26 | Ora de Business |
Studiu cumparatori internet
EMBED VIDEO LINK CU VIDEO
Embed:
Link:

VIDEO
Studiu cumparatori internet

Majoritatea site-urilor de cumpărături din România sunt destinate îndeosebi femeilor, deşi acestea cheltuiesc mai puţin decât bărbaţii, arată un studiu realizat de Google. Însă fie că e femeie sau bărbat, cumpărătorul român nu este atât de uşor de păcălit, căci a învăţat să compare ofertele de pe diferite magazine on-line.

Cele mai multe magazine virtuale din România vând electronice şi electrocasnice. Acestea fac cam un sfert din totalul vânzărilor pe internet, iar cumpărătorii de electronice sunt mai ales bărbaţi.

Studiul realizat de Google România mai arată că bărbaţii cheltuiesc mai mult pe internet decât femeile, aşa că magazinele de electronice vând în medie produse de cel puţin 300 de lei pentru fiecare client în parte.

Însă, în loc să profite de reflexul bărbaţilor de a cumpăra mai mult de pe internet, cam 75% dintre magazine on-line din România sunt adresate îndeosebi femeilor. Din această cauză, media vânzărilor este mai mică de 300 de lei.

De fapt aproape unul din patru site-uri din România vând servicii de relaxare, cum ar fi abonamente la săli de sport şi spa-uri, iar 20% vând accesorii pentru casă, de la lenjerii de pat până la vaze şi obiecte de mobilier. O cotă foarte mare de aproximativ de 18% o au şi site-urile cu cosmetice.

Interesant este faptul că în decursul unei zile există două mari perioade orare în care traficul magazinelor on-line creşte substanţial. Între orele 9 şi 12 dimineaţa şi între 18 şi 22. Însă vizitele nu înseamnă neapărat vânzări. Pentru 65% dintre magazinele on-line, mai puţin de doi din 100 de vizitatori ai site-ului aleg să şi cumpere ceva.

De multe ori vizitatorul accesează site-ul on-line doar pentru a vedea preţul unui anumit produs. Apoi verifică preţul aceluiaşi produs în magazinele on-line concurente. Studiul celor de la Google arată că majoritatea companiilor încearcă să îşi promoveze produsele pe site-urile specializate de comparare a preţurilor.

Este o strategie riscantă, căci există întotdeauna şansa ca un magazin rival să aibă preţuri mai bune. Însă cum românii accesează aceste site-uri destul de des, vizibilitatea produselor promovate acolo este destul de mare.

ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN ECONOMIE
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 10°C 5°C
IASI 6°C 3°C
CLUJ 10°C 7°C
CONSTANTA 8°C 3°C
CRAIOVA 14°C 7°C
BRASOV 6°C 5°C
Vezi toate informatiile meteo
CURS BNR - 14 Noiembrie 2018, 18:24
 
INDICI BVB
 
INDICE BET
Data: 14-11-2018
Deschidere: 8670.05
Maxim: 8670.05
Mimim: 8545
Variatie: -1.38%
SNG
35.10
0.43%
TLV
2.36
0.42%
SNP
0.37
4.15%
FP
0.94
0%
SNN
8.46
0.6%
TGN
356.00
3.54%
SIF2
1.30
0.46%
BRD
13.28
0.75%
EL
10.74
1.47%
IARV
7.74
0%
ARHIVĂ ȘTIRI