Lupul Dacic, logo-ul României în UE. O marcă pentru o Uniune Europeană în mișcare
Au fost peste 120 de propuneri de logo, iar concursul a stârnit un asemenea interes, încât pentru câștigarea acestuia s-au înfruntat chiar și membri ai aceleiași familii, precum frații Dobrinescu.
Andrei tocmai a fost admis la Arhitectură, iar Ionică este elev la liceu. O luptă inegală la prima vedere. Totuși, ca într-un basm modern, Prâslea a dat lovitura! Mezinul familiei n-a omorât însă balaurul din poveste, ci a cucerit juriul cu o versiune pământeană a acestuia.
A crezut de la început într-o idee care să fie arc peste timp pentru istoria românilor.
Ionică a lucrat contracronometru. S-a înscris printre ultimii la concurs. Mulți dintre colegii și profesorii de la școală nu au știut nimic despre proiectul lui.
Internetul a fost cu el. Pas cu pas, like cu like, ideea lui i-a cucerit pe cei din mediul virtual.
Ionică este convins că logo-ul său va transmite ideea unei Uniuni Europene încrezătoare, dinamice, și foarte atașată de valorile sale. În plus, simbolul ales vorbește și despre o altă preocupare a tinerilor: grija față de mediu, ilustrată prin imaginea lupului, un animal care se regăsește în mitologia multor popoare europene.