Linie telefonică destinată informării clienților din turism. Detalii despre situaţia anulării pachetelor turistice şi a rambursării sumelor achitate

Direcţia Generală Turism din cadrul Ministerului Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri (MEEMA) a deschis o linie telefonică dedicată persoanelor care doresc să afle detalii despre situaţia anulării pachetelor turistice şi a rambursării sumelor achitate, potrivit unui anunţ postat marţi pe pagina de Facebook a Ministerului Turismului - actuala Direcţie Generală Turism din MEEMA.

21 Aprilie 2020, 13:17 (actualizat 21 Aprilie 2020, 13:20) |
Linie telefonică pentru sesizări privind analizele de testare COVID-19: 021-9615

"La nivelul Ministerului Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri - Direcţia Generală Turism a fost instituit un call-center pentru persoanele care au întrebări referitoare la reprogramarea călătoriilor, anularea acestora şi implicit rambursarea sumelor achitate pentru pachetele de servicii, în contextul situaţiei epidemiologice actuale. Numărul de telefon este: 0751.122.311. Pe această cale, vă adresăm rugămintea să apelaţi acest număr de telefon doar dacă vă aflaţi într-una dintre situaţiile mai sus menţionate", se menţionează în anunţul făcut de Direcţia Generală Turism din Ministerul Economiei.

La începutul acestei luni, ministrul Economiei, Virgil Popescu, a făcut un apel la românii care au plătit avansuri la agenţiile de turism să nu meargă să ceară banii înapoi, "pentru că nu au de unde să-i dea şi riscă să introducă firmele în faliment", arătând că lucrul cel mai prudent ar fi "să mai aştepte sau să ceară un voucher de la agenţie, o reprogramare".

 

 

 

 

sursa/agepres.ro

ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN ACTUALITATE
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 18°C 17°C
IASI 16°C 13°C
CLUJ 12°C 9°C
CONSTANTA 11°C 15°C
CRAIOVA 17°C 16°C
BRASOV 13°C 14°C
Vezi toate informatiile meteo
TVR +
Canalul TVR YouTube
ARHIVĂ ȘTIRI