La Spitalul Clinic de Obstetrică și Ginecologie „Cuza Vodă” din Iași pacientele vor putea aprecia calitatea serviciilor prin SMS

2 aprilie 2019, 07:30

Conducerea unităţii medicale a decis ca pacientele maternităţii să se poată pronunţa asupra calităţii serviciilor oferite prin intermediul unui SMS. Hotărârea a fost luată după ce, în ultimii ani, proaspetele mămici se plânseseră de atitudinea personalului medical.

Este primul spital public din țară în care se va introduce  acest sistem, care va cataloga serviciile medicale oferite și mai ales pentru a se vedea unde este nevoie de îmbunătățiri.

„Medicii din maternitatea Cuza Vodă și asistentele nu trebuie să uite că din buzunarul persoanelor sunt plătiți. Trebuie să se poarte civilizat.

Au pretenții că au facultate și sunt medici, dar se comportă și vorbesc mai urât ca ultima persoană de pe stradă.” Este un comentariu postat pe un blog adresat mămicilor.

Managerul maternitatii susţine că au fost foarte puţine cazuri în care pacientele au făcut sesizări scrise către spital.

Însă, pentru a vedea părerea sinceră a proaspetelor mămici, conducerea a introdus sistemul de satisfacţie prin SMS. Pacienta va răspunde sub protecția anonimatului, dacă a fost mulţumită sau nu de servicii şi actul medical.

În maternitatea ieşeană, condițiile s-au îmbunătățit faţă de acum câțiva ani. Unitatea a fost renovată şi a fost angajat un nou bucătar șef.

Reprezentanții spitalului speră să primească răspunsuri de la cel puțin trei sferturi din pacientele chestionate.

Chestionarele nu sunt obligatorii și vor fi utilizate în paralel cu cele scrise, pe care pacientele le primesc în perioada internării.

Anual, în acest spital se înregistrează peste 15 000 de internări și se nasc peste 6 000 de copii.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite