La 11 ani, Meghan Markle, logodnica prințului Harry, a convins o companie să modifice mesajul sexist al unei reclame la detergent de vase

2 decembrie 2017, 17:13

După anunțul oficial al logodnei dintre prințul Harry și Meghan, jurnaliștii au încercat să afle mai multe despre femeia care va face parte în curând din familia regală britanică, notează indy100.com. Au descoperit că Meghan a început să militeze pentru drepturile femeilor și să facă o diferență în lume încă de la o vârstă foarte fragedă.

La 11 ani, a avut de analizat mesajul unor reclame comerciale, în cadrul unui proiect școlar. Astfel a descoperit un mesaj sexist în reclama la un detergent de vase, care spunea: „Femeile de pe tot cuprinsul Americii se luptă cu petele de grăsime de pe oale și tigăi”.

Copiii nu trebuie să crească cu ideea că doar mamele fac totul. […] Întotdeauna, în reclame, mama face asta, mama face aia…”, spunea micuța Meghan într-un reportaj, în cadrul proiectului în care a fost implicată alături de alți colegi de clasă.

Revoltată de mesajul sexist al reclamei și încurajată de tatăl ei, fetița a scris companiei producătoare, dar și avocatei pentru drepturile civile Gloria Allred, Primei Doamne de la acea vreme, Hillary Clinton, și jurnalistei Linda Ellerbee.

Toată lumea i-a răspuns și a încurajat-o pentru acțiunea ei, mai puțin compania producătoare. Chiar dacă nu a primit răspuns, în câteva luni, mesajul „Femeile de pe tot cuprinsul Americii se luptă cu petele de grăsime de pe oale și tigăi” a fost schimbat cu “Oamenii de pe tot cuprinsul Americii se luptă cu petele de grăsime de pe oale și tigăi.”

În acel moment am realizat magnitudinea acțiunilor mele. La vârsta de unsprezece ani am reușit să produc un mic impact prin faptul că am luat poziție pentru egalitate” (de gen, n.r), spunea Meghan Markle în 2015, într-un discurs rostit de Ziua Internațională a Femeii în, calitate de ambasador ONU pentru drepturile femeilor.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite