Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES
»

Ierarhia brandurilor de la Cupa Mondială. Poziționările primei săptămâni

Prima săptămâna derulată la Cupa Mondială a oferit și primele date privind impactul brandurilor implicate în marele eveniment din Brazilia. Potrivit unui studiu realizat de compania Ipsos și prezentat de sportspromedia.com, cea mai mare notorietate revine unui partener oficial al FIFA. Există însă și surprize.

20 Iunie 2014, 16:23 | Florian Petrică |
La Cupa Mondială brandurile au propria competiţie / FOTO: globo.com.br

Coca-Cola este brandul cu cel mai înalt nivel de notorietate de la Campionatul Mondial. Mai mult de jumătate dintre cei intervievați au indentificat producătorul american de băuturi răcoritoare că fiind sponsor al Cupei Mondiale.

Pe locul secund și în postura cea mai interesantă se află Nike. Compania producătoare de echipament sportiv este pe locul al treilea, fără a face parte din grupul partenerilor oficiali. Ponderea de 37% o apropie însă foarte mult de competitorul și partenerul oficial Adidas, aflat pe locul secund, cu 41 de procente.

Situația nu este singulară. Partenerul oficial Visa beneficiază de trei procente în plus față de Mastercard, iar Samsung și Sony se află într-o postură oarecum similară, cu precizarea că dintre cele două, producătorul japonez este partenerul oficial.

Analiza realizată de firma de cercetare Ipsos a reunit peste 15.000 de persoane cu vârste cuprinse între 16 și 64 de ani, din 26 de țări.

Branduri. Notorietate globală

Coca Cola * 52%

Adidas * 41%

Nike 37%

Mcdonald`s * 34%

Visa * 34%

Samsung 32%

Mastercard 31%

Sony * 29%

sursa: Ipsos Global@advisor

*partener oficial FIFA sau sponsor CM 2014

Articole pe aceeaşi temă
 
 
ŞTIRILE ZILEI
StirileTVR.RO PE FACEBOOK