Honda NSX 2017, în premieră în România

27 noiembrie 2017, 19:57

Honda NSX

Prima generatie NSX a debutat la nivel global în 1989 şi longevitatea modelului ţine de modul în care constructorul nipon a gândit şi realizat bolidul său: un supercar fiabil, prima maşină din lume care utiliza aluminiul atât pentru şasiu cât şi pentru caroserie.

Şi noua generaţie prezentă pentru prima dată la noi în ţară are nişte cifre impresionante: NSX 2017 hybrid  dispune de un propulsor de 3.5 litri twin-turbo in V şi trei motoare electrice, totalizând 581 CP. Honda accelereză de la 0 la 100km/h în mai puţin de 3 secunde, iar viteza maximă depăşeşte de 300 km/h, rivalizand cu Audi R8 V10 Plus sau Ferrari 488 GTB.

Similar originalului NSX, noua generaţie continuă pionieratul în materie de tehnologii de fabricaţie şi materiale folosite. În afara utiliării aluminiumului, în anumite zone a fost folosit şi oţelul de înaltă rezistenţă, prelucrat 3D folosind cele mai nou tehnologii. Podeaua noului NSX este fabricata din fibra de carbon, Panourile de caroserie sunt fabricate din aluminiu (feţele portierelor, capotele), material composit – polyester ranforsat cu fibriă de sticlă (aripile faţă/spate), dar şi din material plastic rezistent la temperaturi înalte.

Prin intermediul sistemului IDS NSX oferă patru moduri de conducere Quiet, Sport, Sport+ si Track .

IDS setează parametrii de funcţionare ai sistemului de propulsie, direcţie, suspensie (amortizoare adaptive cu lichid magnetic), reacţia sistemului de regenerare a forţei de frânare precum şi sistemele de asistenţă. Sunetul motorului este influenţat de setarea IDS-ului.

Modul Quiet favoriează rularea în mod electric şi limitează turaţia motorului pe benzină, fiind recomandat în special în mediul urban.

La polul opus modul Track optimizează răspunsul sistemului de propulsie pentru performanţa maximă (atât pentru partea electrică cât şi pentru motorul cu aprindere internă), respectiv cele mai agresive setări pentru amortizoarele adaptive.

Honda NSX

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite