Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES

Honda NSX 2017, în premieră în România

Honda a adus pentru câteva zile în România noua bijuterie a constructorului Nipon: Honda NSX hibrid. Bolidul a rulat pe circuitul Motor Park România în paralel cu lansarea noului model Civic Type R.

27 Noiembrie 2017, 19:57 (actualizat 27 Noiembrie 2017, 20:31) | Alexandru Rostoţchi |
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX

Honda NSX

Prima generatie NSX a debutat la nivel global în 1989 şi longevitatea modelului ţine de modul în care constructorul nipon a gândit şi realizat bolidul său: un supercar fiabil, prima maşină din lume care utiliza aluminiul atât pentru şasiu cât şi pentru caroserie.

Şi noua generaţie prezentă pentru prima dată la noi în ţară are nişte cifre impresionante: NSX 2017 hybrid  dispune de un propulsor de 3.5 litri twin-turbo in V şi trei motoare electrice, totalizând 581 CP. Honda accelereză de la 0 la 100km/h în mai puţin de 3 secunde, iar viteza maximă depăşeşte de 300 km/h, rivalizand cu Audi R8 V10 Plus sau Ferrari 488 GTB.

Similar originalului NSX, noua generaţie continuă pionieratul în materie de tehnologii de fabricaţie şi materiale folosite. În afara utiliării aluminiumului, în anumite zone a fost folosit şi oţelul de înaltă rezistenţă, prelucrat 3D folosind cele mai nou tehnologii. Podeaua noului NSX este fabricata din fibra de carbon, Panourile de caroserie sunt fabricate din aluminiu (feţele portierelor, capotele), material composit – polyester ranforsat cu fibriă de sticlă (aripile faţă/spate), dar şi din material plastic rezistent la temperaturi înalte.

Prin intermediul sistemului IDS NSX oferă patru moduri de conducere Quiet, Sport, Sport+ si Track .

IDS setează parametrii de funcţionare ai sistemului de propulsie, direcţie, suspensie (amortizoare adaptive cu lichid magnetic), reacţia sistemului de regenerare a forţei de frânare precum şi sistemele de asistenţă. Sunetul motorului este influenţat de setarea IDS-ului.

Modul Quiet favoriează rularea în mod electric şi limitează turaţia motorului pe benzină, fiind recomandat în special în mediul urban.

La polul opus modul Track optimizează răspunsul sistemului de propulsie pentru performanţa maximă (atât pentru partea electrică cât şi pentru motorul cu aprindere internă), respectiv cele mai agresive setări pentru amortizoarele adaptive.

Honda NSX

CUVINTE CHEIE
 
Articole pe aceeaşi temă
 
 
ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN AUTO
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 15°C 15°C
IASI 14°C 10°C
CLUJ 11°C 8°C
CONSTANTA 13°C 15°C
CRAIOVA 12°C 14°C
BRASOV 11°C 10°C
Vezi toate informatiile meteo
CURS BNR - 12 Decembrie 2017, 06:38
 
INDICI BVB
 
INDICE BET
Data: 11-12-2017
Deschidere: 7693.55
Maxim: 7708.46
Mimim: 7614.51
Variatie: -1.03%
TLV
2.11
1.87%
FP
0.84
0.24%
SNG
31.50
0.32%
BRD
12.62
2.95%
SNP
0.28
0.71%
SIF5
2.20
1.85%
TGN
382.00
0.26%
EBS
165.00
0.6%
SNN
7.13
1.11%
EL
11.12
0.36%
ARHIVĂ ȘTIRI