Guvernul britanic a cheltuit peste 40 de milioane de lire sterline pentru campania „Fii pregătit pentru Brexit”. Va fi lansată o monedă aniversară

28 ianuarie 2020, 20:57

Concluzia Oficiului britanic pentru audit este că impactul acestei campanii asupra populației nu este concludent.

Guvernul caută justificări și susține că acțiunea demarată în vara anului trecut, la cererea premierului Boris Johnson, a fost oprită pe 28 octombrie, când a fost clar că termenul Brexit va fi prelungit.

Campania îi încuraja pe cetățeni și pe oamenii de afaceri să intre pe site-ul guvernamental pentru a pune întrebări și a primi răspunsuri legate de viața de după Brexit.

Certă este acum perioada de tranziție: 11 luni de negocieri dure cu Uniunea Europeană.

Michel Barnier, negociator UE: Încă nu mi-e clar când va părăsi Marea Britanie UE şi piaţa comună şi dacă va decide să părăsească şi modelul social european. Aceasta este întrebarea cheie la care aşteptăm un răspuns. În timpul negocierilor acest răspuns va contura viitoarea noastră relaţie.

Guvernul și susținătorii Brexit se pregătesc deocamdată de petrecerea care va avea loc vineri noapte la Londra pentru a marca despărțirea simbolică de Uniune.

Tot atunci va fi pusă în circulație și moneda aniversară de 50 de pence. Pace, prosperitate și prietenie cu toate naţiunile, scrie pe monedă. Textul a fost criticat dur de scriitorii care fac deja apel la un boicot pentru că autorii nu au pus corect semnele de punctuație.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite