Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand Politica de cookies Vezi și Politica de Confidenţialitate care face referire la modul în care colectăm, folosim şi partajăm datele dumneavoastră pentru a va oferi serviciile TVR precum şi modul în care folosim platformele sociale.

Guerrilla marketing la CM 2014. Superstarurile, fără gadgeturi neagreate de FIFA

FIFA a interzis căștile Beats pe stadioanele Cupei Mondiale. Foarte populare printre superstarurile fotbalului, celebrele gadgeturi au devenit un instrument de marketing foarte eficient, dar neoficial.

19 Iunie 2014, 15:49 | Florian Petrică |
Sponsorii din industria sportului preferă reţelele sociale

Neymar folosește căști Beats de culoare verde. Wayne Rooney preferă albul, iar Luis Suarez, albastrul. Gadgetul audio viu colorat, creat de rapperul Dr. Dre, a devenit un accesoriu nelipsit printre fotbaliști, potrivit cnbc.com.

Etalarea căștilor pe stadion contravine însă politicii de marketing a FIFA, întrucât partenerul său oficial pe aceast segment este compania Sony. Potrivit acordului de licențiere, jucătorii nu trebuie să poarte căștile pe stadioanele Cupei Mondiale la meciurile oficiale sau la evenimentele media.

Achiziționată de Apple anul trecut cu trei milioane de dolari, Beats Electronics este cunoscută pentru tacticile de guerrilla marketing, menite să depăşească barierele de licențiere.

La Jocurile Olimpice de la Londra, compania a trimis sute de căști gratuite sportivilor de elită, inclusiv echipei de baschet a SUA și întregii delegații a Marii Britanii, ocolind sponsorul oficial, Panasonic.

Articole pe aceeaşi temă
 
ŞTIRILE ZILEI
StirileTVR.RO PE FACEBOOK