Goana după cumpărături de Black Friday. Cele mai comandate produse au fost băuturile, cosmeticele, jucăriile, electronicele și electrocasnicele

10 noiembrie 2023, 19:13

De Black Friday, unul dintre cei mai mari comercianți online din țara noastră a primit în prima parte a zilei aproape 19.000 de comenzi pe minut. În prima jumătate de oră a avut vânzări de aproape 180 de milioane de lei, în creștere cu aproape 20% față de anul precedent. Minutul de aur s-a înregistrat la 7 și 19 minute. În acele 60 de secunde s-au făcut comenzi de 9 milioane de lei.

Irina Pencea, general manager retailer online: Anul acesta avem cea mai mare gamă de reduceri pe care am oferit-o până acum de Black Friday, 3 milioane de produse care sunt la cel mai bun preț din ultimele 30 de zile. Surpriza nu e asta, supriza e că două milioane dintre ele sunt la cel mai bun preț din an.

Până la prânz, printre cele mai consistente tranzacții online au vizat două apartamente în Năvodari, unul redus de la 119.000 de euro de la 109.000 de euro. Dar și 15 mașini. Cele mai comandate produse au fost însă băuturile, cosmeticele și produsele de îngrijire, jucăriile, electronicele și electrocasnicele. Mulți au mers direct în magazine în căutarea celor mai mici prețuri.

În coșul de cumpărături au ajuns inclusiv cadouri de Crăciun.

Mihai Pătrașcu, reprezentant magazin online: Noi primim comenzi în medie de 1.000 de ron. În campania de BF ajunge și la 2.000, 3.000 de lei.

În cazul acestui comerciant online reducerea medie s-a situat la 35%.

Alexandru Niculescu, vicepreședinte operațiuni retailer online: Acesta este și avantajul mediului online. El permite clienților să compare prețurile, să compare periodic prețurile, să-și planifice o achiziție din timp și să știe la ce anume se uită. Să vadă dacă într-adevăr acel produs pe care și-l doresc se află astăzi la cel mai mic preț de până acum din an.

Până la ora 18.30 se înregistraseră aproape 860 de mii de tranzacții, potrivit unei mari companii procesatoare de plăți online cu cardul din România. Datele arată și că valoarea medie a coșului de cumpărături a depășit cinci sute de lei.

Ioan Hossu, sociolog: Pentru o bună parte a publicului românesc devine a doua parte a lunii noiembrie o perioadă importantă pentru cumpărături în avans, de obicei sunt cumpărăturile care sunt asociate cu perioada cadourilor. Această perioadă de reduceri vine cu discounturi sau cu beneficii pentru cumpărător.

În timp ce unele magazine au redus prețurile doar pentru o zi, altele continuă promoțiile și pe parcursul zilelor viitoare.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite