Gara de Nord va fi modernizată înainte de Euro 2020

15 iunie 2019, 17:42

Aşa descriu cei mai mulţi călători condiţiile din cea mai mare gară din ţară. Pereţi crăpaţi, tencuială care poate să cadă în orice moment, dotări învechite şi foarte multă mizerie. Reparaţii nu s-au mai făcut de douăzeci de ani, iar puţinele investiţii zac părăsite.

Aproape 3 milioane de euro a costat trotuarul rulant care ar trebui să lege Gara de Nord de Gara Basarab, numai că benzile nu s-au mai mișcat de aproape 6 ani. Mirosul este foarte greu de suportat aici sau de descris măcar, mizeria este peste tot, iar noaptea locul devine adăpost pentru oamenii străzii.

Sindicaliştii spun că bani de modernizare au tot fost, dar ei s-au pierdut în birocraţie şi dezinteres.

Anual, peste 7 milioane de oameni tranzitează Gara de Nord. Cei care vin din alte ţări observă imediat diferenţele.

Anul viitor pe vremea asta, zeci de mii de suporteri străini vor lua primul contact cu România chiar aici, cu ocazia Euro 2020. Autorităţile promit, însă, că nu vor găsi aceleaşi probleme.

Deocamdată, nimeni nu ştie în ce vor consta reparaţiile, cand vor începe, cât vor dura şi cât vor costa. Dar tot oficialii ne promit şi că, până la anul, şi legătura dintre Gara de Nord şi Otopeni va fi finalizată. Adică, în ambele cazuri, vor termina în câteva luni ce nu s-a făcut în douăzeci de ani.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite