Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand Politica de cookies Vezi și Politica de Confidenţialitate care face referire la modul în care colectăm, folosim şi partajăm datele dumneavoastră pentru a va oferi serviciile TVR precum şi modul în care folosim platformele sociale.

Fotbalul devansează reclama la Super Bowl 49. Generația Mileniului, în atenția advertiserilor

Cei mai mulți dintre americani preferă să urmărească Super Bowl 49 la televizor, potrivit unui studiu citat de sportspromedia.com. Generația Mileniului va fi conectată aproape în întregime la rețelele de socializare în timpul meciului, cu patru memebri din 10, dispuși să facă cel puțin cinci postări.

30 Ianuarie 2015, 17:53 | Florian Petrică |
Trofeul Vince Lombardi, acordat câştigătoarei Super Bowl / FOTO: wikipedia.org

Cercetarea realizată de Fan Experience contrazice mitul ultimilor 10 ani, potrivit căruia publicul urmărește finala NFL mai ales pentru valoarea de divertisment a reclamelor.

Mai mult de două treimi din publicul american preferă să privească meciul la televizor. De asemenea, foarte mulți pun partida în sine, înaintea reclamelor.

Și asta, în pofida faptului că majoritatea campaniilor de marketing dedicate Super Bowl-ului au fost construite pe ideea de a oferi câtorva fani norocoși, posibilitatea de a experimenta meciul la fața locului.

Evenimentul se bucură de atenție cu câteva zile înainte de aflarea protagonistelor, fapt confirmat de peste o treime dintre respondenţi.

Informația este foarte utilă advertiserilor, având în vedere sumele uriașe cheltuite pentru reclamele din timpul partidei, ajunse la 4,5 milioane de dolari pentru doar 30 de secunde.

Difuzarea din timp a reclamelor oferă avantajul unui context mult mai relaxat și evită astfel aglomerația publicitară din imediata apropiere a confruntării.

În același timp, foarte mulți dintre privitorii clasici ai TV-ului au migrat către canalele digitale și către rețelele de socializare.

Campioni sunt reprezentanții Generației Mileniului, așa numita Generație Y, cu tineri născuți între anii 1980 și 2000.

Dintre aceștia, 82% vor fi conectați la rețelele de socializare și vor face postări în timpul meciului.

Jumătate din Generația Mileniului a cumpărat cel puțin un produs promovat la ediția Super Bowl-ului de anul trecut.

Articole pe aceeaşi temă
 
ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN ECONOMIE
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 23°C 24°C
IASI 23°C 22°C
CLUJ 20°C 21°C
CONSTANTA 21°C 22°C
CRAIOVA 22°C 25°C
BRASOV 20°C 21°C
Vezi toate informatiile meteo
CURS BNR - 24 Mai 2019, 08:53
 
INDICI BVB
 
INDICE BET
Data: 23-05-2019
Deschidere: 8116.3
Maxim: 8140.37
Mimim: 8109.2
Variatie: -0.08%
EL
10.95
1.38%
SNG
33.95
0.15%
TLV
2.12
0%
BRD
10.80
0.92%
SNP
0.36
0%
SNN
10.82
0.56%
FP
0.97
0.21%
SIF5
2.08
0.48%
BVB
21.80
1.84%
SIF2
1.15
0.42%
ARHIVĂ ȘTIRI